این مدل گردنبند زنانه در دنیای مد ترند شد + عکس ها

طلا و جواهر اقتصاد 100: ترند خوشه ای یکی از جاذبه های دنیای مد در سال جدید هستند. اگر به نمایش های مد و همچنین تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی دقیق شوید، متوجه خواهید شد که استفاده از گوشواره خوشه ای، دستبند چند رشته ای و یا استفاده همزمان از چند انگشتر این روزها بسیار رواج دارد.

این مدل گردنبند زنانه در دنیای مد ترند شد + عکس ها

این ترند حال به دنیای گردنبند ها وارد شده است و ترکیب های بسیار جذاب و خلاقانه ای را به وجود آورده است.

خرید گردنبند چند رشته ای : استایلی بدون محدودیت

دیگر مجبور نیستید میان گردنبند های محبوب خود، تنها یک انتخاب داشته باشید. شلوغی ناشی از استفاده از چند گردنبند در دنیای مد امروزی، به عنوان یکی از المان های زیبا شناسی معرفی می شود و شما می توانید گردنبند های آویزی، زنجیری و یا پلاک های خاص و دوست داشتنی خود را به طور همزمان استفاده کنید. گردنبند چند رشته یا گردنبند های چندلیر نام ترند جدیدی از گردنبند ها است که در سال ۲۰۲۱ بسیار محبوب خواهند شد. این ترند در واقع استفاده همزمان از چندین گردنبند باریک و زیبا را معرفی می کند. به نظر می رسد این ترند جدید گردنبند ها با توجه به موفقیت گوشواره های خوشه ای و دستبند های چند رشته در اواخر سال ۲۰۱۹ شکل گرفته و پا به دنیای مد گذاشته باشد. گردنبند های استفاده شده برای این منظور معمولا بسیار ظریف هستند و طول های متفاوتی دارند.

گردنبند چند رشته

ترند گردنبند چندلیر بسیار جذاب است چرا که هیچ محدودیتی در انتخاب نوع و تعداد گردنبند ها وجود ندارد. شما می توانید از گردنبند های استیل، نقره و یا طلا در این استایل استفاده کنید. می توانید از زنجیرهای ساده، گردنبند های آویزی، پلاک هایی با نوشته های جذاب و یا حتی گردنبند هایی مزین به سنگ ها و کریستال های قیمتی استفاده کنید. به همین دلیل است که فاکتور شخصی سازی استایل و ست های انتخابی در این ترند از گردنبند ها بسیار قوی است و می تواند نقش بسیار مهمی را در ساخت یک استایل منحصر به فرد بازی کند. اگر طرفدار سبک های مینیمالیست هستید و یا دوست دارید به واسطه زیورآلات خود در مرکز توجه قرار بگیرید، گردنبند های چندلیر می توانند به کمک شما ایند.

گردنبند چند رشته ای کاربردهای بسیار زیادی دارد. شما می توانید از آن ها در استایل های معمولی و روزمره خود استفاده کنید. یک جفت گردنبند مدل چندلیر می تواند ظرافت و زیبایی ظاهر شما را برای شرکت در یک دور همی دوستانه، پیاده روی با دوستان، رفتن به سرکار و یا کلاس های مختلف تکمیل کند. از سویی دیگر، گردنبند های چندلیر هیچ مغایرتی با استایل های رسمی تر ندارند. شما می توانید لباس شب خود را در کنار یک جفت گردنبند چند زنجیر تصور کنید و یا برای شرکت در یک جلسه رسمی کاری و یا شام اداری نیز از گردنبد های چندلیر خود بهره مند شوید. آنچه میان این دو موقعیت تفاوت ایجاد می کند، انتخاب شما در ساخت لایه های مختلف گردنبند است. ما در خصوص این موضوع در قسمت های بعد بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای ساخت یک مجموعه از گردنبند چند لایه یا چندلیر باید به نکات مختلفی توجه کنید. عدم رعایت اصول اولیه ساخت چنین مجموعه هایی و یا انتخاب های غلط می تواند تاثیری معکوس بر روی ترکیب نهایی داشته باشد. برای ساخت گردنبند های چندلیر بهتر است:

طول های مختلف گردنبند ها را مد نظر داشته باشید

برای ساخت یک مجموعه از گردنبند چند رشته ای باید از آویزها و گردنبند هایی با طول های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک گردنبند چوکر ۱۴ سانتی متری را با یک زنجیر بلند تر ۲۷ سانتی متری ترکیب کنید. بهتر است گردنبند های انتخاب شده برای این منظور حداقل دو سانتی متر در طول با یکدیگر تفاوت داشته باشند. به عنوان مثال، شما می توانید از زنجیرهای استیل ۱۸، ۲۰ و ۲۳ سانتی متری استفاده کنید. طول زنجیرها همچنین ارتباط مستقیمی با نوع پوشش شما دارد. اگر یقه لباس شما گرد و بسته است، زنجیرهای طولانی تر می توانند انتخاب به مراتب بهتری باشند. برای استایل های رسمی، زنجیرهای کوتاه تر تاثیر به مراتب بهتری خواهند داشت.

گردنبند چند رشته

در گردنبند های چند رشته ای، همواره یک از گردنبند در مرکز توجه است و از آن به عنوان هسته اصلی مجموعه یاد می شود. این گردنبند می تواند یک گردنبند پلاک دار استیل باشد و یا آویزی باشد که برای شما بسیار ارزشمند است. شما می توانید این گردنبند را در مرکز توجه مجموعه قرار دهید و سپس زنجیر های دیگر را از نظر جنس و اندازه با هسته مرکزی هماهنگ کنید.

گردنبند ها و آویزهای انتخابی

برای ساخت گردنبند های چندلیر بهتر است آویزهای ظریف و سبک استفاده کنید. این کار دو دلیل مهم دارد: اولا استفاده از آویز های ریز در کنار هم، به ویژه در فضایی نزدیک به چانه، می تواند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند؛ دوما این دسته از آویزها سبک هستند و پوشیدن آن ها برای مدت زمان طولانی در کنار هم می تواند راحت تر باشد. بهتر است آویزهای بلند تر که در اولین لایه از پایین قرار می گیرند، شکلی شبیه به v داشته باشند. این انتخاب باعث می شود که گردن شما بلندتر به نظر برسد و تقارن ظاهرتان به خوبی حفظ شود. هرچه لایه ها به سمت گردن نزدیک تر می شوند، بهتر است کوتاه تر و افقی تر شوند تا ترکیب نهایی در بهترین شکل خود نمایان گردد.

  وجود سنگ ها و کریستالهای رنگی در گردنبند چند رشته ای می تواند رنگ آمیزی مطبوعی را به ظاهر شما ببخشد. با این حال بهتر است تمرکز خود را بر روی یک رنگ قرار دهید. به عنوان مثال، اگر آویز شما یک یاقوت قرمز و زیبا است، بهتر است سایر لایه های گردنبند شما از کریستال های سرخ و یا الماس های بی رنگ ساخته شده باشند تا ترکیب نهایی بیش از اندازه شلوغ نشود. انتخاب های زنجیرهای استیل و یا پلاک های ظریف در این راستا می تواند به شما کمک کند.

خرید گردنبند چندلیر زنانه: جذابیت هایی که نباید از آن ها چشم پوشی کنید!

تنوع در گردنبندهای چندلیر اصل بسیار مهمی است. شما می توانید این تنوع را با استفاده از زنجیرهایی با شکل ها و جنس های مختلف به وجود آورید. استفاده از رنگ های مختلف فلز، مانند طلای زرد، سفید، رزگلد و یا حتی استفاده از چرم و استیل ایده های جذابی هستند که به غنای ترکیب نهایی می توانند بسیار کمک کنند. به عنوان مثال، شما می توانید از یک گردنبند چوکر در کنار فلز استیل و یا گردنبند های ظریفی از طلا استفاده کنید. استفاده از مهره های ریز طلایی و یا نقره ای در گردنبند چوکر می تواند به تنوع بصری ترکیب شما بسیار کمک کند و همچنین بازی با جنس های مختلفی از فلز می تواند ابعاد بیشتری به گردنبند های خوشه ای شما ببخشد.

خرید گردنبند چند لایه ای و یا ساخت آن می تواند تجربه ای جذاب و به یاد ماندنی باشد. به طور معمول گردنبند های چندلایه ای از دو الی سه لایه مختلف تشکیل شده اند، اما شما می توانید با توجه به سلیقه و همچنین پوشش خود لایه های بیشتری را به این ترکیب اضافه کنید. هرچه تنوع شکل و طرح در گردنبند های انتخابی شما بیشتر باشد، ترکیب نهایی جذاب تر و موفق تر خواهد بود. شما می توانید ترتیب قرار گرفتن گردنبند ها را تغییر دهید و یا با اضافه و کم کردن چند لایه، تفاوت های ظریفی را به استایل خود ببخشید. گردنبند های چند لایه محبوبیت رو به رشدی را در سال ۲۰۲۱ تجربه خواهند کرد، بنابراین خرید آن ها می تواند یک اقدام موفقیت آمیز برای ارتقای استایل شما در سال جاری محسوب شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما