این گوشواره ها برای خانم ها همیشه مد روز است / ترندی جذاب در سال جدید

طلا و جواهر اقتصاد 100: دنیای گوشواره ها بسیار متنوع است و مدل های جذابی از آن ها در هر فصل به دنیای مد وارد می شوند. اگر چه به نظر می رسد که لازمه استفاده از گوشواره ها داشتن پیرسینگ در گوش است، بسیاری از افراد در سراسر دنیا هستند که به بنا به دلایلی، از سوراخ کردن گوش های خود پرهیز می کنند.

این گوشواره ها برای خانم ها همیشه مد روز است / ترندی جذاب در سال جدید

 خبر خوش آن است که حتی این افراد نیز می توانند از پوشیدن گوشواره های محبوب خود لذت ببرند و استایل خود را با استفاده از این زیرشاخه محبوب و خاص دنیای زیورآلات، تکمیل کنند.

گوشواره کلیپسی نام شاخه از گوشواره ها است که بدون سوزن هستند و به کمک یک بست به لاله گوش متصل می شوند. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص انواع مختلف گوشواره های کلیپسی و نحوه استفاده از آن ها صحبت کنیم. همچنین ترند محبوب گوشواره های خوشه ای، که از ترکیب گوشواره کلیپسی و میخی به وجود می آیند را بررسی خواهیم کرد.

گوشواره کلیپسی

گوشواره های بدون سوزن: راحتی در استفاده

گوشواره های کلیپسی به مدل هایی از گوشواره بدون سوزن گفته می شود که با کمک یک بست و ایجاد فشاری اندک روی لاله گوش قرار می گیرند. استفاده از این گوشواره ها هیچ گونه آسیبی را به گوش شما وارد نمی کند و در صورت استفاده از محصولات با کیفیت، هیچ گونه درد یا علایمی را بر روی گوش شما ایجاد نمی کند. عدم تمایل به سوراخ کردن گوش یا ایجاد پیرسینگ های بیشتر در بخش های مختلف آناتومی گوش، استفاده از گوشواره در کودکان، حساسیت های پوستی و یا راحتی در استفاده از گوشواره ها از جمله دلایل رایجی هستند که گوشواره های بدون سوزن را محبوب می کنند.

مدل های مختلف از گوشواره کلیپسی

این گوشواره ها به زیر شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شوند که با توجه به ویژگی های ساختاری، و به ویژه نوع بست آن ها، قابل تحلیل و بررسی هستند. ما در این بخش به بررسی برخی از رایج ترین انواع آن ها خواهیم پرداخت.

گوشواره های کلیپسی پیچ دار

گوشواره کلیپسی

این مدل یکی از قدیمی ترین و متداول ترین نوع گوشواره های غیر سوزنی در جهان هستند. یک پیچ ساده و کوچک در قسمت پشتی گوشواره قرار دارد و با تنظیم آن می توانید فشار مناسب به لاله گوش را مشخص کرده و گوشواره را بر روی گوش های خود محکم کنید.

گوشواره رو گوشی گیره دار

 این گوشواره یک جایگزین مناسب برای مدل های پیچ دار است که در دهه ۱۹۳۰ به بازار ارائه شدند. در این مدل از گوشواره، دو صفحه با یک لولای ظریف به هم متصل شده و به دور لاله گوش محکم می شوند.  استفاده از این مدل بسیار آسان و راحت است و شما نیز دغدغه گم کردن پیچ ها را نخواهید داشت. این دسته از گوشواره ها در جهان بسیار محبوب هستند.

گوشواره های کلیپسی پدالی

این مدل بسیار مشابه با نمونه های گیره ای هستند با این تفاوت که در آن ها تنها از یک صفحه گیره برای نگه داشتن گوشواره ها بر روی گوش استفاده می شود. گیره با استفاده از یک فنر کوچک کار شده در لولای گوشواره، بر روی گوش محکم می شود. این مدل طراحی ساده و مناسبی دارد و امنیتی زیادی را هم برای گوش و هم برای محصول فراهم می کند. استفاده از این گوشواره ها بسیار آسان است و حتی تولید آن ها ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

گوشواره بدون سوزن گیره ای پیچ دار

این طرح که در سال ۱۹۶۲ اختراع شده است، ترکیبی از طرح اصلی گوشواره های بدون سوزن پیچ دار و گیره لولا است که بهترین های هر دو را ترکیب می کند. این گوشواره ها دارای یک پیچ بر روی بخش لولا هستند که امکان تنظیم پیچ را به راحتی فراهم می کند.  

گوشواره های بدون سوزن کوچک

گوشواره کلیپسی

این تکنیک برای گوشواره های کوچک و سبک بسیار مناسب است. برای ساخت این دسته از گوشواره ها از یک گوِه ساده در کنار یک میله کششی استفاده می شود که گوشواره را به گوش پیچ می کند. این یک طراحی عالی برای افرادی با لاله گوش کوچک یا کسانی که به دنبال یک گوشواره بی خطر هستند، می باشد.

سایر مزایا و معایب گوشواره های بدون سوزن

مانند سایر گوشواره ها و جواهرات، گوشواره های بدون سوزن نیز مزایا و معایب خاص خودشان را دارند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند. در این بخش به بررسی برخی از مزایا و معایب این دسته از گوشواره ها خواهیم پرداخت:

مزایا:

  برای استفاده از این گوشواره ها نیازی به سوراخ کردن گوش های خود و در نتیجه دست و پنجه نرم کردن با مواردی مانند احساس درد، عفونت و حساسیت ندارید.

   معایب:

   سرقت این گوشواره ها از روی گوش ها بسیار آسان است.

    در صورت انتخاب محصولاتی با کیفیت پایینی یا داشتن گوش هایی با آناتومی خاص، فشار کلیپس ها می توانند در مواردی ناراحت کننده باشند.

    ساختار گوشواره های بدو ن سوزن برای گوشواره های سنگین یا بزرگ مناسب نیست و این امر محدودیت مدل های گوشواره های کلیپسی موجود را بیشتر می کند.

ترند ترکیبی گوشواره کلیپسی و میخی

در چند سال اخیر، استفاده همزمان از چندین زیورآلات هم نوع، مانند چند گردنبند یا گوشواره بسیار محبوبیت پیدا کرده است. با این حال، پیروی از چنین ترندی برای گوشواره ها کمی دشوار است. برای استفاده از چند گوشواره به طور همزمان در گوش ها، شما احتیاج به ایجاد پیرسینگ در بخش های مختلف گوش های خود دارید و این امر در بخش های غضروفی گوش می تواند بسیار دردناک باشد. ترکیب گوشواره بدون سوزن و میخی در کنار هم می تواند به شما کمک کند تا ضمن آسیب کمتر به گوش ها، از این ترند رایج لذت ببرید. گوشواره های کلیپسی در ترکیب با گوشواره های میخی می توانند، بدون محدودیت در هر بخش از گوش قرار بگیرند. گوشواره های خوشه ای نام ترندی است که به ترکیب های مختلف گوشواره های کلیپسی و میخی اطلاق می شود.

آیا گوشواره های بدون سوزن راحت هستند؟

راحتی گوشواره های بدون سوزن یکی از مهم ترین علل محبوبیت آن ها در دنیای مد است. در صورت استفاده صحیح از گوشواره رو گوش و همچنین خرید محصولات اورجینال و با کیفیت، این گوشواره ها کمترین فشار را متوجه لاله گوش شما می کنند. در صورت احساس درد و یا ناراحتی به هنگام استفاده از این گوشواره ها، باید در خصوص طراحی ساختار محصول، کیفیت آن و همچنین آناتومی گوش خود دقیق شوید.

آیا گوشواره های کلیپسی به راحتی از گوش ها می افتند؟

افتادن گوشواره های بدون سوزن امری رایج است. شل شدن بست ها یکی از اصلی ترین دلیل این اتفاق است. همچنین گوشواره رو گوشی ممکن است به دلیل ضربه مستقیم و یا حرکت شدید صورت سقوط کنند. سرقت گوشواره رو گوشی از گوشها نیز بسیار آسان است. هر چه گوشواره سنگین تر باشد، امکان افتادن آن نیز بیشتر است. شما می توانید احتمال سقوط این گوشواره ها را با خرید طرح های با کیفیت و همچنین نگهداری از آن ها در شرایط مناسب، به حداقل برسانید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما