آیا قیمت طلای زرد و سفید با یکدیگر تفاوت دارد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: هنگام خرید طلا، قیمت طلای سفید و طلای زرد نسبتاً یکسان است. زیرا هر دو از طلا و سایر فلزات آلیاژی ساخته شده اند.

آیا قیمت طلای زرد و سفید با یکدیگر تفاوت دارد؟

قیمت طلا بستگی به میزان عیار و درصد طلای خالص آن دارد و رنگ آن تاثیری در قیمت نمی گذارد. چون هر دوم مدل از ترکیب طلا با آلیاژ های دیگر ساخته شده اند و هر چه عیار طلا بیشتر شود و به سمت ۲۴ عیار نزدیک تر شود قیمت بیشتر می شود.

با این وجود ممکن است مواردی وجود داشته باشد که قیمت طلای سفید بیشتر از طلای زرد باشد. چون به آبکاری رادیوم برمی گردد، که با گذشت زمان هزینه های بیشتری را در تعمیر و نگهداری دارد.

انتخاب بین طلای زرد و طلای سفید یک انتخاب فردی و اساس سلیقه است. ویژگی هایی که در مورد طلای زرد دوست دارید ممکن است شخص دیگری دوست نداشته باشد. این دو از نظر دوام ، قیمت و محبوبیت تقریبا مشابه هستند، به این معنی که انتخاب بین آنها کاملاً شخصی است. در صورت شک، هر دو را امتحان کنید و ببینید از کدام بیشتر خوشتان می آید. هر دو رنگ طلا را تست کنید و ببینید کدام با رنگ پوست و چهره شما متناسب نر و زیبا تر به نظر می رسد. همچنین می توانید با سایر جواهراتی که دارید یک ترکیب زیبا بسازید که با هم تناسب داشته باشند.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما قبل از منطقی کردن قیمت بنزین کدام کار در اولویت است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما