چرا زنان خوش تیپ انگشترهای نقره را انتخاب می کنند؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: حلقه‌های نقره در طرح ها، مدل ها و انواع مختلفی در بازار وجود دارد. اگر طرفدار حلقه های ساده نقره هستید و یا طرح های پیچیده و هنری تر را می پسندید، دنیای انگشترهای نقره انتخاب های بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد.

چرا زنان خوش تیپ انگشترهای نقره را انتخاب می کنند؟

اگرچه در چنین دنیای متنوعی، انتخاب های بسیار زیادی برای شما وجود دارد، اما داشتن یک انتخاب غلط نیز می تواند بسیار آسان باشد. نقره فلز درخشانی است که نسبت به طلا از قیمت پایین تری برخوردار است. این فلز درخشان در برابر خراش و آسیب های فیزیکی مقاوم تر است و می تواند زیبایی درخشان فلز طلا را با قیمت مناسب تری در اختیار شما قرار دهد.

حلقه نقره و کمد لباس های شما

یکی از مهمترین فاکتوری های موفقیت انگشتر نقره، درخشش آینه وار این دسته از زیورآلات است. در طراحی استایل، انتخاب نهایی با خود شماست: دوست دارید انگشتر نقره شما به عنوان نقطه کانونی استایلتان عمل کند و یا تنها یک مکمل باشد. معمولا محدودیتی در استفاده از انگشترهای نقره در کنار سایر رنگ ها و استایل ها وجود ندارد. به بیان دیگر، دست شما در انتخاب رنگ های مختلف در کنار زیورآلات نقره باز است. با این حال انگشتر های نقره‌ همیشه با رنگ ‌های گرم مانند بژ، برنز و طیف های روشن تر، مانند نارنجی، بهتر تلفیق می‌شوند.

یکی از بهترین روش ها برای به نمایش گذاشتن بهتر انگشتر نقره، استفاده از کنتراست رنگ ها است. استفاده از لباس هایی با رنگ های تیره می تواند یک پس زمینه تیره و مناسب را خلق کند تا با ایجاد یک کنتراست جذاب، بیش از پیش خود را نشان دهد. در این راستا انتخاب های ساده تر بهتر از پارچه های طرح دار عمل می کنند.  با این حال بهتر است یک نکته مهم را در نظر بگیرید: هرچه کنتراست رنگی در استایل شما بالاتر باشد، انگشتر نقره بزرگ تری را باید انتخاب کنید. انگشترهای کوکتل نقره می توانند در این راستا انتخاب هوشمندانه ای باشند.

انگشترهای نقره انتخاب های جذابی در کنار لباس هایی با رنگ های پاستیلی نیز هستند. هنگام استفاده از سایه های روشن تر مانند رنگ پاستیلی لیمویی و یا یاسی، یک انگشتر نقره ساده در مقیاس کوچک می تواند ضمن ایجاد زیبایی، توازن را نیز به استایل شما هدیه کند.

چگونه از انگشتر نقره در استایل های خود استفاده کنیم؟

برای استفاده از انگشترهای نقره در استایل خود، چند نکته کوتاه را همواره به خاطر بسپارید:

    تضاد را در ذهن داشته باشید

    اندازه انگشتر را در هر استایل در نظر داشته باشید

    زیورآلات نقره خود را با سایر المان های استایل و اکسسوری ها ترکیب کنید، اما خط کلی را حفظ کنید.

    با جنس های مختلفی از اکسسوری ها و زیورآلات بازی کنید

اگر استایلی محافظه کارانه را انتخاب می کنید، بهتر است به دنبال انگشترها و حلقه های نقره ساده تر باشید. برای شرکت در یک مهمانی کاری، جلسه و یا کنفرانس باید احتیاط کنید و از انتخاب انگشترهای نقره بزرگ خودداری کنید. هر آنچه که توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند برای چنین استایلی مناسب نیست.

برای شرکت در یک مهمانی و یا عروسی، بهتر است از انگشترهای نقره بزرگ تر استفاده کنید. انگشترهای کوکتل می توانند انتخاب خوبی برای شما در این راستا باشند. ترکیب انگشتر نقره استرلینگ با سنگ ها و الماس های قیمتی، طرح های خیره کننده و درخشانی را به وجود می آورد که برای چنین موقعیت هایی مناسب تر هستند. شما می توانید نگین انگشتر نقره زنانه خود را مطابق با لباس و یا سایر اکسسوری های خود انتخاب کنید. حلقه نقره زنانه ساده تر، اگرچه نسبت به انگشترهای نقره کوکتل جنجالی نیستند، اما می توانند درخشش مطلوب را در استایل و ظاهر شما به وجود آورند.

اگر انگشت های شما کوتاه هستند، انتخاب حلقه نقره زنانه باریک تر می توانند انتخاب بهتری برای شما باشند. این دسته از حلقه ها بسیار کاربردی هستند و مساحت کمتری را بر روی انگشتان شما اشغال می کنند. شما می توانید از آن ها در یک روز کاری پرمشغله، دانشگاه و یا در مهمانی های کمی رسمی تر استفاده کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما