کلکسیون جواهرات جدید لویی ویتون مناسب آقایان و خانم ها

طلا و جواهر اقتصاد 100: کلکسیون جواهرات جدید LV Volt توسط لویی ویتون «Louis Vuitton» برداشتی پرتحرک از حروف اول نام تجاری این برند است.

کلکسیون جواهرات جدید لویی ویتون مناسب آقایان و خانم ها

حروف اول Louis Vuitton بهم پیوسته، از هم جدا شده، وارونه شده تا جنبش و انرژی را در Volt کلکسیون جدید این برند از جواهرات زیبا مناسب آقایان و خانم ها را نشان دهد.

فرانسیسکا امفیتیاتروف «Francesca Amfitheatrof»، مدیر هنری ساعت و جواهرات Louis Vuitton، حروف را به روش های مختلف دستکاری می کند تا طرح های مدرن و آمیخته ای ایجاد کند. محدوده LV Volt دارای یک v کوچک است که یک الماس را در یک L بزرگ گنجانده است، که می توان آن را به عنوان یک سری آویز در رنگ سفید، رز گلد و طلای زرد، با همه یک زنجیره قابل تنظیم پوشید. در کلکسیون LV Volt حرف L و V با هم ترکیب می شوند تا به یک صاعقه یا خط نبض شباهت داشته باشند، طرحی که به ویژه هنگامی که به عنوان آویز با الماس پوشیده می شود و به یک زنجیره طلای زرد متصل می شود، چشمگیر است. همان طرح به صورت یک النگو موجود است.

حروف در طرح Multi به یک الگوی تکرار ضربه تبدیل می شوند، که به عنوان حلقه های انباشته در طلای سفید و زرد موجود است، در حالی که الگوی Mesh دارای L و V مرتب شده است تا شبیه یک الگوی مسحور مثلث باشد. یک جفت گوشواره به شکل الماس در طرح Mesh یکی از تکه جواهرات برجسته است. الگوی LV Volt حروف را به هم می آمیزد و دستبند ها، گوشواره ها و گردنبند هایی را می سازد - دستبند ها در دو عرض وجود دارند که می توانند برای جلوه ای عالی با هم جفت شوند.

لویی ویتون این کلکسیون را در یک کمپین که توسط عکاس ژان باپتیست-موندینو «Jean-Baptiste Mondino» و با بازیگر و سفیر برند آلیسیا ویکاندر «Alicia Vikander»، نقاش شارون الکسی «Sharon Alexie»، مدل شیائو زینگ مائو «Xiao Xing Mao» و هوگو مارچند «Hugo Marchand»، رقاص اصلی در Opera Ballet پاریس معرفی شده است، معرفی کرد. این کمپین که در پس زمینه تمیز و آبی کم رنگ عکس برداری شده است، و ستاره هایی را نشان می دهد که قطعات LV Volt را تکان می دهند و درخشش ورزشی حسادت انگیز دارند، در حالی که ظاهرا در حال حرکت هستند.

این کلکسیون ساخته نشده است تا در جعبه جواهرات بیهوده قرار بگیرد و اولین ظاهر خود را در فرش قرمز انجام داده است، استیسی مارتین «Stacy Martin» بازیگر فرانسوی-بریتانیایی از انگشتر LV Volt و یک جفت گوشواره LV Volt استفاده کرده است. گوشواره های جشنواره فیلم ونیز در اوایل سپتامبر، با یک لباس از کلکسیون سفرهای دریایی Louis Vuitton’s 2021 مطابقت داشت.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما