نمایشگاه «هنر طلا، گنجینه چینی 3000 ساله» هنر طلا سازی را به نمایش گذاشت

طلا و جواهر اقتصاد 100: این نمایشگاه ساخت طلای چینی 3000 ساله خواهد درخشید و سومین نمایشگاه L’École را در محل دائمی خود در موزه K11 نشان می دهد.

نمایشگاه «هنر طلا، گنجینه چینی 3000 ساله» هنر طلا سازی را به نمایش گذاشت

آخرین نمایشگاه L'École با عنوان "هنر طلا ، 3000 ساله گنجینه چینی" پیگیری نمایشگاه محبوب آن است که به دنیای مرموز یاقوت سرخ و یاقوت کبود اختصاص دارد - این بار از شما دعوت می شود تا برخی از تکنیک های جذاب طلا سازی را کشف کنید.

گنجینه طلا چینی

سومین نمایشگاه در محل دائمی خود در موزه K11، شاهکارهایی از کلکسیون Mengdiexuan را به نمایش می گذارد و نور 3000 ساله ساخت طلای چینی را روشن می کند. با علامت گذاری L'École به عنوان اولین نمایشگاه اختصاص داده شده به savoir-faire (صنعتگری)، این نمایشگاه از 9 دسامبر 2020 تا 28 مارس 2021 با ورود رایگان برای عموم آزاد خواهد بود .تور های راهنما به عنوان انگلیسی، کانتونی و ماندارین در دسترس هستند و ثبت نام توصیه می شود.

با به اشتراک گذاشتن این دیدگاه که تحقیقات آکادمیک پایه اساس جمع آوری هنر است و کسی که از طریق درک فرهنگ و میراث تاریخی آن دانش و آثار بافت جواهرات را بدست می آورد، نمایشگاه L'École و Mengdiexuan کلکسیونی از 55 تکه جواهرات و زیور آلات خارق العاده از جمله گردنبند، گوشواره، سنجاق سر، دستبند، سنجاق سینه و سگگ کمربند را به نمایش می گذارد.

گنجینه طلا چینی

بازدیدکنندگان همچنین برای درک بیشتر هنر زرگری های باستان چین به سفری در مناطق مرکزی چین، استپ ها، مغولستان و مناطق هیمالیا از سلسله شانگ تا Qing می روند. شاهکارهای تاریخی به نمایش درآمده سه هزار سال است و چهار تکنیک عمده طلا سازی را که در چین به کار رفته است، یعنی چکش کاری،قلمزنی، ریخته گری، سیم طلا و ملیله دوزی و دانه دانه سازی را نشان می دهد.

گنجینه طلا چینی

این تکنیک ها در طول زمان تکامل یافته اند اما بازدیدکنندگان این فرصت را پیدا می کنند که از نزدیک طرز ساخت های کمیاب و استثنایی طلافروشان را از زمان گذشته مشاهده کنند.

گنجینه طلا چینی

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما