تقویت بینایی با تکه ای از سنگ لابرادوریت

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ لابرادوریت (Labradorite) یکی از اعضای گروه های معدنی فلدسپات که شامل سنگ ماه ، سنگ خورشید و آمازونیت است به شمار می‌آید.

تقویت بینایی با تکه ای از سنگ  لابرادوریت

این سنگ ترکیبی از رنگ های خاکستری خال خال به همراه لکه های درخشان می باشد که رنگ های آبی، سبز،‌ و گاهی اوقات زرد و بنفش را از خود به نمایش می‌گذارد. چگونگی ظاهر تکه سنگ های لابرادوریت بیشتر به چگونگی برش دادن آنها بستگی دارد.

بهترین روش برای استفاده از لابرادوریت برای تحریک بینایی این است که دراز بکشید و لابرادوریت را بر روی سومین چاکرای چشم خود قرار دهید (در وسط پیشانی خود).

زمانی که این کار را انجام دادید اگر شما احساس پوچی کردید یک سنگ زمینی مانند یک یشم قرمز، کوارتز دودی ، یا تورمالین سیاه را بر روی چاکرای ریشه خود قرار دهید.

سنگ لابرادوریت همچنین برای کارهای درونی و خودآگاهی بسیار مفید خواهد بود. این سنگ کمک می کند تا مواد ناخودآگاه را به سمت بالا بیاورید تا بهبودی حاصل شود.

اگر شما خود را در الگوهای همیشگی و عادی پیدا کردید به طوری که نمی توانید پی ببرید چگونه تغییر حاصل کنید تفکر کردن به همراه سنگ لابرادوریت می‌تواند به شما بینشی در درون علل ریشه‌ای به ارمغان بیاورد تا بتوانید دریابید که چگونه می توان آن را بهبود بخشید. 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما