طراح جواهرات زن بایدن کیست؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: چه کسی گردنبند Mama دکتر جیل بایدن «Jill Biden» را ساخته است؟

طراح جواهرات زن بایدن کیست؟

​23 ژانویه 2021 - دیروز وقتی داشتم داستانی را روی گوشواره های دکتر جیل بایدن «Jill Biden» که در مراسم تحلیف پوشیده را کنار هم می چیدم، متوجه شدم که در زیر بخش عظیم لباس Markarian که در مراسم سوگند یاد کرده بود، یک گردنبند "مادر" وجود دارد. راستش نفس نفس می زدم. احساس دیدن چنین جواهری غیر منتظره و شخصی در چنین رویدادی رسمی احساس می شد. مسلماً تقریباً کاملاً مبهم بود، اما او آن را پوشید.

این جواهر به وضوح برای بانوی اول معنی دار است. روز بعد وقتی به تور Whitman-walker Hospital در واشنگتن دی سی رفت، در آنجا شما می توانستید جواهرات "مامان" را به وضوح در خط گردن لباس پشمی سفید او ببینید. او این تکه جواهر را با نخ های بلند مروارید، یک جفت گوشواره گل دار که با کریستال و ماسک سفید تزئین شده با گل ها تشکیل شده بود، ست کرد.

فکر کنم راحت است که بگوییم گردنبند هدیه یکی از فرزندانش بوده است. سوال این است که چه کسی آن را ساخته است؟

من در اینستاگرام پرس و جو کردم و پاسخ های معدودی را دریافت کردم. برخی فکر می کردند جنیفر میر «Jennifer Meyer» که یک سری کامل برای مادران دارد، اما این یکی از آنِ او نیست. یک نفر این فرضیه را مطرح کرد که ممکن است از توسط Stephanie Gottlieb ساخته شده باشد. با این حال من چیزی شبیه به آن را در وب سایت او ندیدم.

چندین نفر گفتن که به نظر می رسد گردنبند "Mama" از Kelly Seymour از گروه جوانان است. من با طراح انگلیسی که در لندن است ملاقات کردم تا با او در این باره صحبت کنم.

Kelly در سال 2015 هنگامی که پسرش الویس را باردار بود و در تلاش برای ساختن نام تجاری خود بود، اثر گردنبند "Mama" خود را راه اندازی کرد. وی گفت که هیچ اطلاعی از خرید این جواهر توسط هیچ یک از اعضای خانواده بایدن نداشته است.

مسئله دیگر می تواند سنگ های قیمتی یا جواهرات جواهر جیل بایدن باشد. Kelly هرگز از سنگ های قیمتی در تکه جواهرات "Mama" خود استفاده نکرده است.

گرچه به نظر نمی رسد که همان تکه جواهر باشد، اما طرح Cult of Youth کمتر به اصطلاح پیشنهاد برای صحبت کردن می دهد. حروف روکش طلا ۲۴ عیاری روی زنجیره ای پر از طلا با قیمتی در حدود 100 دلار فروخته می شود. او همچنین یک نقاشی با نقره تقریباً به همان قیمت می سازد.

گردنبند جیل بایدن

گردنبند MAM الماس و طلای کلکسیون EF که به نظر می رسد سبکی است که دکتر جیل بایدن از آن استفاده کرده است.

ایده ای که مستقیماً برای من ارسال شده، طرح "Mama" از کلکسیون EF توسط Emily Faith Goldstein است. حروف بلوک یکسان به نظر می رسند. و تکه جواهرات آن با نگین الماس ست شده است.

گردنبند جیل بایدن

این جواهر با قیمت 825 دلار در وب سایت EF Collection موجود است.

امیلی کلکسیون EF خود ر اکه در سال 2010 راه اندازی شد، - و توسط تعدادی ای از افراد مشهور از جمله امیلی بلانت «Emily Blunt»، مارگو رابی «Margot Robbie» و تیلور سویفت «Taylor Swift» استفاده می شود - به عنوان طرح هایی که قرار است هر روز استفاده شود، توصیف می کند. به نظر می رسد دکتر جیل بایدن این توصیه را مورد توجه قرار داده است. او جواهر مادر خود را به طور معمول می پوشد.

گردنبند جیل بایدن

گرچه من کاملاً مطمئن نیستم که جواهر دکتر بایدن از مجموعه EF است، اما مطمئناً به نظر می رسد که هست. پس از تأیید، این پست به روز می شود.

جیل بایدن گردنبند و گوشواره های Mama از Monique Péan را در مراسم تحلیف در 20 ژانویه 2021 پوشید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما