معنی پشت پرده تیپ عجیب و غریب خانم بازیگر معروف لو رفت + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: معنی پشت پرده سنجاق سینه طلای Schiaparelli لیدی گاگا «Lady Gaga» چه بود؟

معنی پشت پرده تیپ عجیب و غریب خانم بازیگر معروف لو رفت + عکس

​در اینترنت سنجاق سینه کبوتر طلای Schiaparelli غول پیکر لیدی گاگا «Lady Gaga» را به Mockingjay pin از Katniss Everdeen در "The Hunger Games" تشبیه شده است - ما برای شما توضیح می دهیم تا داستان واقعی پشت پرده این  سنجاق سینه را بدانید.

سنجاق سینه بزرگ کبوتر طلای لیدی گاگا در هنگام تحلیف رئیس جمهور جو بایدن «Joe Biden» و معاون رئیس جمهور کاملا هریس «Kamala Harris»، توجه اینترنت را به خود جلب کرده است.

اندیشه بسیاری در مورد لباس های الهام گرفته از Hunger Game، از لباس شب قرمز Schiaparelli - که لیدی گاگا آن را به عنوان "نامه عاشقانه" به آمریکا و تاپ آستین بلند مشکی خود با دستکش های چرمی مشکی متناسب یادآوری کرد، وجود دارد. اما بحث شهر در مورد سنجاق سینه کبوتر طلای Schiaparelli «اسکیاپارلی» بود.

و در حالی که مقایسه و گمانه زنی ها بین سنجاق سینه لیدی گاگا و سنجاق Mockingjay متعلق به Katniss Everdeen از فیلم ها و کتاب ها انجام شد، خواننده برنده جایزه در توییتر به معنای واقعی به اشتراک لوازم جانبی چشم نواز خود پرداخت.

لیدی گاگا «Lady Gaga» در توییتر خود نوشت کبوتری که شاخه زیتون حمل می کند. باشد که همه ما با یکدیگر صلح کنیم.

Lady Gaga در توییتر خود نوشت: کبوتری که شاخه زیتون حمل می کند. باشد که همه ما با یکدیگر صلح کنیم."

لیدی گاگا

سنجاق سینه کبوتر طلا وقتی لیدی گاگا آواز The Star-Spangled Banner را خواند، کمی قبل از اینکه رئیس جمهور بایدن و معاون رئیس جمهور هریس سوگندهای دفتر خود را بخوانند، میکروفون طلایی او را تکمیل کرد.

در طول تمرین نمایش خود در کاخ سفید ایالات متحده، این خواننده همچنین پیام صلح را ارسال کرد که در روز تحلیف با سنجاق سینه کبوتر طلای خود کاملا حلقه می زند.

لیدی گاگا در بالای عکس خود در زیر کاخ کنگره آمریکا نوشت:" من دعا می کنم فردا یک روز صلح برای همه آمریکایی ها باشد. یک روز برای عشق، نه نفرت. یک روز برای پذیرش نه ترس. یک روز برای دیدن رویای شادی آینده ما به عنوان یک کشور. یک رویا بدون خشونت، یک رویایی که سلامت روح ما را تأمین می کند. عشق، در کاخ سفید"

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما دولت پزشکیان باید کدام مورد را در اولویت قر ار دهد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما