تصاویر لو رفته از گردنبند 4 میلیون دلاری یک برند معروف

طلا و جواهر اقتصاد 100: این گردنبند مهره ای زمردی گرانترین تکه جواهر از کلکسیون جدید جواهرات با کیفیت برند بوچرون،"Histoire de Style، Art Déco" است.

تصاویر لو رفته از گردنبند 4 میلیون دلاری یک برند معروف

با 4 میلیون دلار، این گردنبند بوچرون «Boucheron» می تواند مال شما باشد.

بوچرون «Boucheron» از کلکسیون جواهرات جدید و عالی خود رونمایی کرده است که توسط مدیر خلاق و جواهرساز Claire Choisne طراحی شده است.

بوچرون

برای خط الماس Drenched، شخصی به نام Choisne به آرشیو های هنری دکو خانه های فرانسوی روی آورد. بر اساس طراحی با کیفیت ، "Histoire de Style، Art Déco" تعداد زیادی از تکنیک ها و مواد طاقچه را پشتیبانی می کند.

Choisne با درک اینکه دهه 1920 دهه تحول بود، از چگونگی آغاز دوره هنر تزئینی در دنیای مدرن الهام می گیرد.

بوچرون

پس از جنگ جهانی اول، زنانگی از منحنی ها و فرم های ارگانیک به خطوط مستقیم و عملکرد بالا تبدیل شد  و "Histoire de Style، Art Déco" این نسخه مردانه از هنر دکو را به سطح جدیدی می رساند.

به عنوان مثال، گردنبند Cravate Émeraude مانند کراوات در اطراف گردن محکم می شود، در حالی که گردنبند بدون جنسیت Ruban Diamants را می توان به عنوان کمربند با لباس رسمی استفاده کرد.

اما این گردنبند Plastron Émeraudes است که نمایش را می دزدد. رشته های نازک طلای سفید و پلاتین با الهام از گردنبندهایی که Boucheron برای Maharaja از Patiala طراحی کرده است، با لاک سیاه، اونیکس و الماس و 220 دانه زمرد که وزن آن 1071.97 قیراط است، وزن دارد.

این تکه جواهر را می توان به سه صورت پوشید و می توان از یک گردنبند رشته ای سه تایی بلند به یک گردنبند محکم که از ترقوه بسته شده است و همچنین به یک دستبند راحت تبدیل کرد.

Plastron Émeraudes یکی دیگر از ساخته های خارق العاده Boucheron، یک تکه جواهرات با کیفیت است که در نگاه اول کلکسیونرها را درگیر می کنند. اما با قیمت خرده فروشی بیش از 34 میلیون دلار هنگ کنگ، یا بیش از 4 میلیون دلار آمریکا، در این مرحله هزینه زیادی برای آنها خواهد داشت.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما