راز موفقیت اولین خانم رییس گوهر شناس برند تیفانی از زبان خودش

طلا و جواهر اقتصاد 100: ویکتوریا رینولدز «Victoria Reynolds»، اولین زنی که مقام ارشد گوهرشناسی را در تاریخ 183 سالگی تیفانی «Tiffany» دارد، با ما در بزرگترین لحظه زندگی حرفه ای خود صحبت می کند.

راز موفقیت اولین خانم رییس گوهر شناس برند تیفانی از زبان خودش

​من 9 ساله بودم که برای اولین بار با پدرم به یکی از بوتیک های تیفانی «Tiffany» رفتیم تا به او کمک کنم یک سنجاق سینه برای مادرم بخرد. هنوز به یاد دارم که از میان درها عبور می کردم و توسط الماس و سنگ های قیمتی رنگی که در یک طبقه از فروشگاه نمایش داده شده بود فریفته شدم - این احساسی است که واقعاً در من باقی مانده است.

به سرعت به امروز منتقل می شوم، و من خیلی افتخار می کنم که اولین رییس گوهر شناس تیفانی هستم. من در سال 1987 به این شرکت پیوستم و طی این سالها حتماً ده ها هزار الماس را بررسی کرده ام. من با تمام جزئیات، جنبه ها و تفاوت های ظریف که الماس ما را بسیار عالی می کند انس پیدا کرده ام، که خوب است زیرا کار من این است که به دنیا سفر کنم، و به دنبال خارق العاده ترین سنگ های قیمتی برای کلکسیون های جواهرات خود باشم. صادقانه بگویم، من بهترین شغل در جهان را دارم.

من در تمام طول زندگی خود سنگ های قیمتی را دوست داشته ام و به عنوان زنی که پوشیدن آنها را نیز دوست دارد، معتقدم که آنها برای کسانی که صاحب آنها می شوند فوق العاده شخصی و منحصر به فرد هستند. اگر قبلا از این اطمینان نداشتم، چند سال پیش برای من ثابت شد که وظیفه تهیه و زنده کردن یک الماس بی رنگ و باورنکردنی را داشت که وزن آن بیش از 30 قیراط بود.

یافتن یک الماس کامل ممکن است چندین سال طول بکشد و آنچه در این تکه جواهر فوق العاده بود، زیبایی مطلق آن بود. این شاید یکی از زیباترین الماس هایی باشد که من تاکنون دیده ام. از نظر داخلی بی عیب و نقص و یک نمایشگر مطلق بود. ما مدتی به این فکر کردیم که با این کار چه کار خواهیم کرد، قبل از اینکه تصمیم بگیریم آن را بر روی حلقه قرار دهیم.

الماس راف که در آفریقای جنوبی استخراج شد، وقتی برای اولین بار آن را دیدم، چند صد قیراط وزن داشت. این سنگ یکی از بزرگترین سنگ های کشف شده از این معدن بود و در چندین جواهر کوچکتر تراش خورده و صیقل داده شد. بسیاری از مردم این امر را مسلم می دانند، اما آنچه در مورد سنگ بسیار شگفت آور است این است که برای اجرای عدالت به یک برش الماس فوق العاده ماهر نیاز دارد. اگر به روش اشتباه بریده شود، الماس می تواند لاغر و ناجور شود و حتی ظرافت خود را از دست می دهد.

نگین 30 قیراطی نهایی روی یک رکاب ساده پلاتینی قرار گرفت. و تعجب خواهید کرد: واقعاً آنقدرها سنگین نبودند. البته سنگین است و قسمت عمده ای از بند انگشت را می پوشاند، اما انگشتر به زیبایی روی دست نشست.

در آن زمان، من با دو مشتری کار می کردم که هر دو علاقه مند بودند تکه جواهر نهایی را ببینند. حدود یک ساعت قبل از اینکه قرار بود در یک رویداد رونمایی شود، یکی از این دو مشتری برای بازرسی از آن زود رسید. ارتباط او با الماس فوری و برق آسا بود - او آن را بدست کرد و هرگز آنرا در نیاورد.

با دیدن آن روی دستش، به نظر می رسید که ما انگشتر را مخصوص او طراحی کرده ایم، که همیشه اینطور نیست. جواهرات بر روی هیچ کس یکسان جلوه نمی کند. به شخص و نحوه حمل خود بستگی دارد. جواهرات شخصیت زنی را که از آن استفاده می کند به نمایش می گذارند. اما خوشحالم که این را در این مورد می گویم، که این الماس شخص ایده آل را پیدا کرد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما