کولاک برند شنل با رونمایی از جذاب ترین گردنبند الماس + عکس ها
طلا و جواهر اقتصاد 100: کلکسیون N°5 صدمین سالگرد عطر نمادین شنل «Chanel» را نشان می دهد و اولین کلکسیون جواهرات با کیفیت است که به عطر اختصاص یافته است.
شنل «Chanel» با گردنبند الماس 55.55 قیراطی به عطر N°5 ادای احترام می کند.
در جشن صدمین سالگرد عطر نمادین 5° Chanel، شخصی به نام Patrice Leguéreau، مدیر استودیوی خلق جواهرات زیبا Chanel، کلکسیون شماره 5 را ارائه می دهد، اولین کلکسیون جواهرات باکیفیت که تاکنون به یک عطر اختصاص یافته است.
این کلکسیون در مجموع 123 تکه در اطراف گردنبند خواهد داشت که تمام وجوه عطر را به نمایش می گذارد، عطر N°5 را از بطری تا دنباله بوی عطر تفسیر می کند.
عطر N°5 در سال 1921، به عنوان اولین "عطر زنانه با رایحه یک زن" توسط Ernest Beaux و Gabrielle Chanel تصور شد. و در سال 2021، Leguéreau می خواهد عطر و جواهرات با کیفیت را با کلکسیون شماره 5 به همراه داشته باشد.
گابریل شنل با همان ارزش های بینشی، با تمرکز بر جسارت و تلاش برای تعالی، به این دو جهان نزدیک شد. او گفت من می خواستم با این کلکسیون، که مانند سفری در دل پیچ و مهره های روح عطر N°5 تصور شده است، این حرکت خلاقانه را دوباره کشف کنم. از معماری بطری گرفته تا انفجار بویایی عطر."
برجسته ترین نکته در کلکسیون شماره N°5، گردنبند 55.55 خارق العاده است که تمام کدهای عطر را بیان می کند که به احترام آن الماس تراش خورده 55.55 قیراطی از طریق یک سنگ قیمتی استثنایی ساخته شده.
Leguéreau می گوید: "ما با یک الماس راف که برش داده ایم، نه برای ساختن بزرگترین سنگ ممکن، بلکه برای بدست آوردن یک الماس هشت ضلعی کامل با وزن 55.55 قیراط، شروع کردیم."
الماس 55.55 قیراطی یک برش زمردی بدون نقص است و همراه با حاشیه طلای سفید 18 عیار با 104 تکه الماس گرد و 42 الماس باگت، سطح استثنایی خلق و تسلط Chanel را فراتر از مجموعه های آثار خود به نمایش می گذارد.
ارسال نظر