این زن خلاق دنیای مد مردانه را متحول کرد + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدیر خلاق Claire Choisne برای جدیدترین کلکسیون جواهرات عالی خود، به آرشیو های هنری دکو بوچرون «Boucheron» وارد می شود و بحث می کند که سنگ های قیمتی می توانند بدون جنسیت باشند.

این زن خلاق دنیای مد مردانه را متحول کرد + عکس

ساخت و طراحی جواهرات می تواند یک شغل انفرادی باشد و این برای مدیر کل خلاق بوچرون، Claire Choisne، که در زمان این مصاحبه، فقط در آپارتمان خود در پاریس محصور شده است، هرگز واقعی نبوده است. این طراح در چند قدمی Palais-Royal شیک و همچنین آتلیه جواهرات با کیفیت خود در Vendôme زندگی می کند. ممکن است ابزار و نیمکت خود را از دست بدهد، اما Choisne پیش از راه اندازی جدیدترین جواهرات عالی این برند، خود را مشغول انجام تماس های ویدیویی آنلاین می کند.

بوچرون مدیر برند

او به من می گوید که نزدیک به یک هفته با دمای انجماد و برف، هوا بسیار سرد شده است. او یک بلوز نرم چاپ پلنگی و جواهرات به تن دارد و از کلکسیون معروف Jack de Boucheron است. پشت سر او یک چاپ برجسته و قاب گرفته از یک سوسک تزئین شده وجود دارد. او از من می پرسد "آیا شما آن را دوست دارید؟" "این توسط یک هنرمند دیجیتال طراحی شده است که صدها تکه جواهرات را با هم فتوشاپ می کند تا شبیه حشرات شود."

Choisne به جای تکرار آنچه که سایر عمارت های جواهرات میراث فرهنگی با تراش های مرسوم و تفسیرهای قابل پیش بینی خود انجام می دهند، صنعت را با دیدگاه پیشرفته خود در مورد شکل ظاهری جواهرات بلند متزلزل کرده است. سرکشی در مورد او وجود دارد که با توجه به اینکه در راس یکی از باسابقه ترین عمارت های جهان است غیرمنتظره می باشد.

او می گوید:"من دوست دارم چیزهای جدید را امتحان کنم و نمی خواهم چیزی را طراحی کنم که به سبک قدیمی درآید. در همان زمان، او تمایل به آوردن گذشته به امروز دارد، که به ویژه با مجموعه جدید Arto Dé ،Histoire de Style، آشکار است.

Boucheron در ابتدای هر سال از تعداد انگشت شماری از جواهرات عالی که ادای احترام به تاریخچه آن است، رونمایی می کند، اما این بار Choisne تصمیم به راه اندازی یک کلکسیون کامل گرفت. مدیر خلاق با درک اینکه دهه 1920 نیز یک دهه تغییر است، توسط اینکه چگونه هنر تزئینی به دنیای مدرن راهنمایی شد، مورد هدایت قرار گرفت. او هفته ها به طراحی و ساخت گواش پرداخت و از آرشیو بوچرون برای الهام گرفتن استفاده کرد. او می گوید: "نگاه به گذشته دشوار بود، زیرا باید به این فکر می کردم که چگونه می توانم چرخش خودم را روی آنچه قبلاً انجام شده قرار دهم." "من می خواستم Histoire de Style احساس مدرن کند و هنگامی که از یک موضوع 100 ساله الهام می گیرید، این می تواند مرموزانه باشد.

آنچه که در حقیقت باعث مدرن به نظر رسیدن این کلکسیون می شود این است که تکه جواهرات مختلف قابل تغییر را می توان زنان و مردان پوشید. به عنوان مثال کمربند Ruban Diamants می تواند به یک سربند Drenched، گردنبند یا دو دستبند جداگانه از جنس الماس تبدیل شود. Cravate Émeraude را می توان مانند کراوات یا گردنبند به دور گردن بست، و زمرد زامبیایی براق 8.02 قیراطی را می توان جدا کرد و به عنوان یک سنجاق سینه یا گردنبند جواهر استفاده کرد. این سنگ مرکزی از طلای سفید و پلاتین قرار گرفته و با الگوی الماس Pave زیگزاگی، اونیکس و لاک مشکی ساخته شده است.

پالت تک رنگ سیاه و سفید و گاه به گاه رنگ سبز به طرز شگفت انگیزی مردانه است. آیا قصد این بود که مردان و زنان از این جواهرات به اندازه مساوی لذت ببرند؟ Choisne سرش را تکان می دهد. "اتفاقاً این تکه جواهرات برای مردان و همچنین زنان بسیار زیبا به نظر می رسد." این اولین بار نیست که Boucheron به ساخت جواهرات باکیفیت با مد مردانه می پردازد. تصاویر کمپین برای کلکسیون جواهرات عالی سال گذشته ،به نام Contemplation، سنجاق سینه ها و گوشواره های الماس عکس گرفته گرفته شده در مدل های مردانه به نمایش گذاشته شده است.

گفته شد، آنچه برای Choisne مهم است این است که تکه جواهرات او توسط چه کسی پوشیده شود - مهم نیست. "من نمی خواهم چیزی را طراحی کنم فقط به این دلیل که در حال حاضر مد است. من می خواهم چیزی بسازم که در برابر تست زمان مقاومت کند. " کلکسیون بعدی جواهرات عالی Choisne به خوبی در حال انجام است، اما تردیدی وجود ندارد که این تکه جواهرات Histoire de Style ،Art Déco برای سال های آینده قابل استفاده و مرتبط باقی بمانند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما