شاید باورتان نشود ولی یک ساعت مچی زندگی این زن سرشناس را متحول کرد

طلا و جواهر اقتصاد 100: کارولینا بوچی «Carolina Bucci»، طراح ایتالیایی، اولین زنی که بر سلسله جواهرات خانواده اش نظارت می کند، در مورد تصادفی که برای همیشه شغلش را تغییر داد، صحبت می کند.

شاید باورتان نشود ولی یک ساعت مچی زندگی این زن سرشناس را متحول کرد

ماجرای جالب طراح جواهرات کارولینا بوچی «Carolina Bucci» و ساعتی که شغل وی را تغییر داد.

من در کنار جواهرسازان بزرگ شدم و همیشه میدانستم که روزی به تجارت خانواده ام می پیوندم و نام تجاری معروف خودم را افتتاح می کنم. اگرچه باید اعتراف کنم که، برای مدتی کوتاه در دانشگاه نیویورک، رویای افتتاح یک مغازه کوچک سفالگری را داشتم که در پشت آن کوره ای برای سرگرمی داشتم. من بخشی از نسل چهارم جواهرات ایتالیایی هستم. پدربزرگم در سال 1885 کارگاه خود را در فلورانس افتتاح کرد و در زمینه تعمیرات ساعت جیبی تخصص داشت. صادقانه بگویم، من همیشه فکر می کردم که ساعت های زنانه پشت ساعت های مردان قرار دارند و متوجه شده ام که ساعت سازها هنگام طراحی می توانند بسیار تنبل باشند. آنها به جای اینکه از زنان بپرسند که چه می خواهند، قبل از اینکه آنها را در الماس غرق کنند، با ساختن ساعت های مردانه و صورتی، راه آسان را انتخاب می کنند.

در نتیجه پیدا کردن ساعت هایی که مناسب من باشد دشوار بود. سپس، یک روز در نیویورک، به طور اتفاقی خانمی را دیدم که یک ساعت طلای زرد کاملاً متناسب را پوشیده بود. در واقع او را به سمت Bergdorf Goodman دنبال کردم تا نگاه بهتری پیدا کنم. بدون شک طلای زرد ماده مورد علاقه من برای کار است. من گرما و انعطاف پذیری آن را دوست دارم، و کارهای غیرمنتظره ای را با آن انجام می دهم، همانطور که با اثر من Florentine Finish، یک روش چکش کاری باستانی فلورانس است، دیده می شود. این یک اثر منجمد است که ما گاهی اوقات "گرد و غبار الماس" می نامیم، که با استفاده از ابزاری آغشته به الماس ایجاد می شود که وجوه ریز را به طلا می زند و آن را درخشان می کند.

این زن از یک بلوط Audemars Piguet Royal استفاده کرده بود، بنابراین من بلافاصله به فروشگاه رفتم و متوجه شدم که این یک مدل ناموجود است. از اواخر دهه 1970 یا اوایل دهه 1980 ساعت مردانه بود و من خیلی ناامید شدم. خوشبختانه شوهر من یکی از همان مدل ولی دست دوم را از طریق فروشنده ساعت پیدا کرد و وقتی با جواهرات شخصی خودم پوشیده می شد کاملا عالی به نظر می رسید.

من هرگز ساعت را خاموش نکردم و درنهایت آن را برای عکسبرداری از یک مجله پوشیدم، که مدیر عامل شرکت Audemars Piguet ،به نام François-Henry Bennahmias، آن را دید. او می خواست با من ملاقات کند، بنابراین یک دوست مشترک ما را در یک ناهار در لندن معرفی کرد. او شخصیت بسیار بزرگی است و از پرسیدن سوالات دشوار نمی ترسد. او از من سوال کرد که چرا به جای ساعت زنانه مدرن، ساعت مچی مردانه ده ساله پوشیده ام؟ من توضیح دادم که ساعت های زنانه آنها به سادگی این کار را برای من انجام نداده اند. زنانی که من برای آنها جواهرات طراحی کرده ام بیشتر از آنچه که پیشنهاد شده بود از ساعت مچی می خواستند و توقع داشتند. او از من پرسید: "فکر می کنی می توانی بهتر عمل کنی؟" من گفتم بله، و به زودی پس از آن ما در Royal Oak Frosted Gold همکاری کردیم، که از Florentine Finish من استفاده می کند.

این ساعت در هنگام شام سال 2016 که حدود 300 نفر در آن حضور داشتند در Palazzo Vecchio در فلورانس راه اندازی شد. ما یک نمایش نورانی دیدنی و جذاب داشتیم که از دیوارها و سقف ها، که در نقاشی های دیواری رنسانس پوشانده شده بودند، بیرون می زد. 

من خیلی افتخار می کنم که صدای خودم را پیدا کردم. حدس زدن در مورد خودتان بسیار آسان است، به ویژه هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می کنید. اما با گذشت زمان، شما غریزه ای ایجاد می کنید که به شما اجازه می دهد در مسیر درستی قرار بگیرید. و آنچه که واقعاً من را به وجد آورده است این است که علی رغم این که طرح طلای منجمد Royal Oak من در ابتدا برای زنان ساخته شده بود، اما به طور فزاینده ای توسط مردان پوشیده شده است. طراحی عالی مربوط به برداشتن پرش های جسورانه است، نه قدم های کوچک.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما