این سبک جواهرات هیچ وقت از مد نمی افتد

طلا و جواهر اقتصاد 100: قبل از اینکه تصمیم بگیرید، ۷ دلیل برتر برای خرید جواهرات نقره استرلینگ را مطالعه کنید.

این سبک جواهرات هیچ وقت از مد نمی افتد

 

نقره استرلینگ درمیان تمامی فلزات گرانبها یکی از درخشان ترین فلزات است. نقره خالص همچنین به عنوان بهترین نقره شناخته می‌شود و نسبتاً برای تولید جواهرات نرم است از این رو با دیگر فلزات مخلوط می‌شود تا باعث بادوامی و قدرت شود. ۹۲.۵% از نقره و ۷.۵% از سایر فلزات آلیاژی به عنوان نقره استرلینگ یا نقره استرلینگ ۹۲۵ شناخته شده است.

1_ جواهرات نقره استرلینگ هرگز از مد نمی افتد

یکی از مزایای برتر خرید جواهرات نقره استرلینگ این است که شما هرگز نگران این نیستید که مبادا این نوع جواهرات در سال آینده در دسترس نباشند.

نقره استرلینگ هزاران سال است که وجود دارد و از بین نمی رود. رنگ این فلز بسیار زیباست.

2_ گزینه های محدودی وجود ندارد

از نظر طبیعت ، نقره خالص یک فلز فوق‌العاده نرم است. نقره استرلینگ یا از آلیاژ نقره ساخته شده است یا ترکیبی از نقره با فلزات دیگر است. با این حال به دلیل نرمی اولیه نقره، گزینه‌های طراحی تقریبا بی‌پایان هستند. از حلقه و گردنبند ها تا آویز ها و دستبند های پیچیده ، نقره استرلینگ می‌تواند برای همه چیز مورد استفاده قرار بگیرد.

3_ جواهرات نقره استرلینگ بسیار با دوام هستند

همانطور که در قسمت بالا توضیح داده شد نقره خالص فلز نرم میباشد که باعث شده است که کار کردن با آن راحت شود اما کاملاً قدرتمند نیستند.

برای مقابله با این،جواهر سازان نقره را با فلزات قوی تر ترکیب می کنند ‌تاجواهرات نقره استرلینگ را بسازند. فلز دیگری که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد مس است.

نقره استرلینگ به طور کلی شامل ۹۲.۵٪ از نقره و ۷.۵٪ از سایر فلزات آلیاژی مثل مس است.

4_ جواهرات نقره استرلینگ همه کاره است

نقره استرلینگ به خاطر ظاهر ساده‌اش می‌تواند در هر موقعیتی مورد استفاده قرار بگیرد و یا با هر لباسی پوشیده شود.

جواهرات نقره استرلینگ بیش از حد درخشان و زرق و برق دار نیست، اما هنوز نشانی از کلاس و ظرافت را دارا می باشد. این که آیا شما میخواهید در یک عصر زیبا یا فقط برای خرید به بیرون بروید جواهرات نقره استرلینگ بیش از حد مناسب می باشد.

5_ جواهرات نقره استرلینگ به مراقبت زیاد نیازی ندارند

به عبارت ساده مراقبت از جواهرات نقره استرلینگ آسان است.

اگر بعد از مدتی جواهرات نقره لکه دار شدند، روش های بسیار آسان و ارزان برای تمیز کردن و جلا دادن به نقره در خانه وجود دارد.

6_ جواهرات نقره استرلینگ برای پوست شما بی خطر است

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پوستتان به هر چیزی از جمله طلا یا پلاتین حساسیت دارد در اینجا خبر خوبی برای شما محسوب می‌شود. فلز نقره دوست خوبی برای پوست است از این رو هر گونه حساسیت به گوش یا پوست شما را کاهش می دهد. و بطور کلی جواهرات نقره استرلینگ خاصیت ضد حساسیت دارند.

نقره و مس هردو مانند برنج و نیکل هستند و پوست شما را شاداب می کنند.

7_ جواهرات نقره استرلینگ ارزانتر از نقره خالص ، طلا و پلاتین است

نقره استرلینگ آلیاژ است یا ترکیبی از فلزات چندگانه می باشد. این فلزات اضافه شده به نقره ارزان تر و قوی تر هستند که به نقره سلینگ دو مزیت فوری می دهند.

در مرحله اول جواهرات نقره استرلینگ برای ساختن بسیار ارزان هستند بنابراین برای خرید ارزان تر میباشند. در مرحله دوم به دلیل تقویت مس آن همان طور که قبلاً گفته شد نقره استرلینگ قوی‌تر از نقره خالص است.

جواهرات نقره استرلینگ به شما این امکان را می دهد تا کلکسیون جواهرات خود را به سرعت و نسبتاً ارزان بسازید.

از طرف دیگر نقره خالص ، طلا و پلاتین بسیار گران قیمت هستند. به خصوص طلا فلزی است که به راحتی با لباس های خاص برخورد می کند به این معنی که استفاده از آن تا حدودی محدود است.

علامت ۹۲۵ ثبت شده بر روی هر تکه جواهرات نقره نشان دهنده آن است که این جواهر نقره اصل است که شما را از صحت نقره استفاده شده اطمینان می دهد. با مراقبت مناسب نقره استرلینگ برای همیشه دوام می آورد. برای به حداقل رساندن خراش ها و سایر خسارات عاقلانه است که جواهرات نقره را در یک کیسه جداگانه یا یک محفظه جداگانه در جعبه جواهرات خود قرار دهید. کمی مراقبت باعث افزایش طول عمر این فلز می شود.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

تک نرخی شدن قیمت ارز به سود معیشتِ شهروندان است؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما