عکس حلقه نامزدی خانم مدل معروف رسانه ای شد

طلا و جواهر اقتصاد 100: بنابه گزارش ها این حلقه نامزدی یاقوت صورتی لیدی گاگا حدود یک میلیون درهم قیمت دارد.

عکس حلقه نامزدی خانم مدل معروف رسانه ای شد

این هفته لیدی گاگا (Lady Gaga) نامزدی خود را با کریستین کارینو (Christian Carino) در طول یک مراسم تجلیل از زنان در هالیوود را تایید کرد. این خواننده برای اولین بار در سخنرانی انگیزشی، دلگرم کننده و قدرتمند خود کارنیو را به عنوان نامزد خود اعلام کرده است.

ملاقات این زوج در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و برای اولین بار در آماده سازی برای اجرای سوپربول ((به انگلیسی: Super Bowl) مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی آمریکا) لیدی گاگا به صورت عمومی ظاهر شدند. لیدی گاگا برای مدتی حلقه ای از طرف کارنیو را به دست می کرد و اهمیت آن یا نامزدی این زوج را تایید کرده است. او یک لباسی را به عنوان یک هنر پیشه برای آهنگ Star is born با طراحی Givenvhy و آرشیو اخیر الکساندر مک کوئین (Alexander McQueen) پوشیده بود‌.

در هر اخبار !E که با اندرو براون (Andrew Brown) رئیس WP DIAMONDS صحبت کرده گفته است که این حلقه یک یاقوت صورتی یا الماس است که توسط سنگ های کوچک تر احاطه شده است. به نظر اشنا نمی رسد؟ به نظر می رسد که از این ورژن صورتی یاقوت کبود کیت میدلتون (kate middleton) با هاله الماس زمانی متعلق به پرنسس دیانا بوده است. اگرچه گاگا نزد ما از امتیاز سلطنتی برخوردار است اما جواهر حلقه نامزدی کیت میدلتون نزدیک به ۱۲ قیراط وزن دارد در حالی که بنا به گزارش اخبار !E لیدی گاگا حدود ۶ الی ۷ قیراط وزن دارد و احتمالاً یک یاقوت صورتی است که توسط سه الی چهار قیراط الماس هاله ای مانند احاطه شده است. Brown همچنین خاطرنشان کرد که به نظر می رسد ممکن باشد که یک یاقوت از نوع Padparadscha باشد در این حالت این حلقه به راحتی به یک میلیون و صد هزار دینار تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار دینار به فروش می رسد.

با اعلام نامزدی لیدی گاگا با یک حلقه خیره‌کننده (و آنچه احتمالاً حماسی ترین لباس عروسی بود که در این مدت دیده ایم) با سخنرانی هوشیارانه او حالت عادی به خود گرفت که نشان از روحیه کلی او در مورد لباس پوشیدن در یک جوی داشت که زنان به دلیل صداهایشان ،افکار و ایده‌های خود جدی تر گرفته شوند و به رسمیت شناخته شوند.

لیدی گاگا در این مراسم گفت که من امروز سعی کردم برای این رویداد لباسی آماده کنم، یک پاشنه پا پس از دیگری ، یک الماس ، یک پر ، هزاران پارچه مهره ای و زیباترین ابریشم ها در جهان. راستش من در معده خود احساس بیماری میکنم و از خود میپرسم واقعا زن بودن در هالیوود به چه معنی است؟ ما فقط اشیایی برای سرگرمی در جهان نیستیم. ما فقط عکس هایی نیستیم که لبخند را به چهره مردم بیاوریم. ما عضوی از مراسم مجلل بزرگی نیستیم که بخاطر جلب رضایت مردم در مقابل هم قرار بگیریم. ما زنان در هالیوود یک صدا هستیم. ما در افکار و عقاید و اعتقادات ارزشمندی در مورد جهان داریم و این قدرت را داریم که صحبت کنیم و شنیده شویم و با آن مبارزه کنیم وقتی ساکت هستیم. در حالی که لیدی گاگا به دلیل خطرات مد و حضور در فرش قرمز نمادین مشهور است، به نظر می رسد که در حال حاضر پر زرق و برق ترین چیزی که او در زمینه نمایش قصد دارد یاقوت صورتی او از کریستین کارینو است تا نمایش بعدی او.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما