با این انگشتر ثروتمند شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100:در زندگی همواره امور اقتصادی، افزایش رزق و روزی و جذب ثروت یکی از دغدغه های همیشگی افراد می‌باشد و همه در تلاش اند تا با افزایش رفاه در زندگی بتوانند لحظات خوبی را برای خود رقم بزنند و این ذاتا امر بدی نیست.

با این انگشتر ثروتمند شوید

در دین اسلام نیز چندین دعای افزایش رزق و روزی و سنگ جذب ثروت از ائمه و معصومین و کتب مذهبی وجود دارد که سبب افزایش رزق و روزی و برکت در زندگی خواهند شد. برخی از دعاها مانند دعای افزایش رزق و روزی روی سنگ حدید (انگشتر حدید) که در اولین جمعه رمضان حکاکی می‌شود سبب افزایش برکت و رزق خواهد شد. انگشتر فیروزه، انگشتر عقیق، انگشتر زمرد و زبرجد نیز در روایات برای افزایش رزق و دفع فقر معرفی شده‌اند که می‌توان از آنها به عنوان سنگ جذب ثروت استفاده نمود.

سنگ جذب ثروت: انگشتر فیروزه و انگشتر سنگ حدید بادعای رزق و روزی

از همین رو استفاده از انگشتر فیروزه یا انگشتر حدید صینی و یا سنگ حدید به دلیل اذکاری که بر روی آن حکاکی می‌شود جهت افزایش رزق و روزی توصیه شده‌است. 

باتوجه به احادیث انگشتر فیروزه را نیز می‌توان به عنوان یک سنگ جذب ثروت قوی در نظر گرفت. استفاده از انگشتر فیروزه مردانه و زنانه خواص بسیاری برای انسان دارد و این مطلب توسط بسیاری از علما و بزرگان دین تایید شده است. امام جعفر صادق (ع) نیر از خواص استفاده از انگشتر فیروزه می‌فرمایند: هر که انگشتر فیروزه در دست داشته باشد، دستش فقیر نگردد و بی پول نماند.پس میتوان گفت که یک سنگ جذب ثروت قوی می‌باشد.

این سنگ همچون سنگ جذب ثروت حدید با دعای افزایش رزق و روزی سبب گشایش رزق خواهد شد. همچنین استفاده از انگشتر فیروزه جهت از بین بردن چشم نظر نیز بسیار مفید است. سنگ فیروزه یک سنگ مناسب برای از بین بردن افسردگی و مشکلات روحی روانی می‌باشد و برای فروکش کردن خشم و عصبانیت نیز مفید است. در بین انواع فیروزه، قطعا فیروزه نیشابوری اصل بسیار توصیه شده‌ تر و با ارزش مادی و معنوی بالاتری است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما