تاریخچه کشف و نامگذاری فلز نقره

طلا و جواهر اقتصاد 100: نقره احتمالاً اولین بار پس از طلا و مس کشف شد. طلا و مس اغلب به عنوان عناصر آزاد در طبیعت رخ می دهند.

تاریخچه کشف و نامگذاری فلز نقره

آنها دارای رنگ های بسیار متمایز هستند و همین امر یافتن این فلزات را برای انسان های اولیه آسان می کند.

نقره‌ همچنین به عنوان یک فلز آزاد ظاهر می شود، اما بسیار کمتر از طلا یا مس است. در برهه ای از زمان، انسان ها استخراج نقره از سنگ معادن را فرا گرفتند. اما این کشف باید خیلی زود در تاریخ بشر اتفاق افتاده باشد. باستان شناسان (دانشمندانی که تمدن های باستان را مطالعه می کنند) اشیای نقره ای مربوط به حدود 3400 سال قبل از میلاد را در مصر پیدا کرده اند. نقاشی روی قدیمی ترین اهرام نشان داده شده است که مردان با فلز کار می کنند و احتمالاً از سنگ معدن آن، نقره استخراج می کنند.

سایر فرهنگ های اولیه نیز از نقره استفاده می کردند. سوابق نوشته شده از هند، این فلز را در حدود 900 سال قبل از میلاد توصیف می کند که هنگام ورود اروپایی ها، نقره در قاره آمریکا معمولاً مورد استفاده قرار می گرفت.

کتاب مقدس شامل بسیاری از منابع نقره است. از این فلز به عنوان راهی برای پرداخت هزینه اشیا استفاده می شد. همچنین معابد، کاخ ها و دیگر بناهای مهم را تزئین می کرد. کتاب مقدس همچنین شامل بخش هایی است که تولید نقره را توصیف می کند.

مشخصات فیزیکی نقره

نقره فلزی نرم و سفید با سطح براق است. شکل پذیرترین و قابل انعطاف ترین فلز است. ductile به معنی قابلیت کشیدن به سیمهای نازک است. قابل انعطاف پذیری که می تواند به ورقه های نازک چکش خورده باشد. نقره دو خاصیت منحصر به فرد دیگر نیز دارد. گرما و برق را بهتر از هر عنصر دیگری هدایت می کند. همچنین نور را به خوبی منعکس می کند.

نقطه ذوب نقره 961.5 درجه سانتیگراد (1762 درجه فارنهایت) و نقطه جوش آن حدود 2000 تا 2200 درجه سانتیگراد (3600 تا 4000 درجه فارنهایت) است. چگالی آن 10.49 گرم در سانتی متر مکعب است.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما با توجه به نتیجه آرا، مشارکت در مرحله دوم انتخابات چه تفاوتی با مرحله اول دارد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما