25 دقیقه کتک کاری برای بدست آوردن الماس آبی میلیون دلاری + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: دهه گذشته شاهد فروش برخی از گرانترین جواهرات واقعاً خارق العاده در حراجی ها ، با قیمت های غیر قابل تصور بوده است. جواهرات می توانند نمایانگر دوره ای از گذشته باشند و یا داستان عاشقانه صاحب خود را روایت کنند و در کنار آن شگفتی و زیبایی خیره کننده ترین ذات طبیعت را به نمایش بگذارند.

25 دقیقه کتک کاری برای بدست آوردن الماس آبی میلیون دلاری + عکس

در حالی که ترکیب هنرمندانه فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی می تواند قیمت بالایی در بازار حاصل کند ، ارزش واقعی یک جواهر در کیفیت ذاتی سنگ های آن نهفته است. به همین دلیل ، گرانترین نتایج حراجی‌های بزرگ توسط الماس ، مروارید و جواهراتی تحقق یافته است که از نظر کیفیت ، اندازه یا رنگ استثنایی هستند.  

الماس آبی اوپنهایمر با ارزش ترین جواهر در جهان

الماس آبی اوپنهایمر گرانترین کالای جواهری است که تاکنون در خانه حراج کریستی به فروش رسیده است.

قیمت تحقق یافته: 57,600,000 دلار آمریکا

حراج: Christie’s ، ژنو ، 18 مه 2016 ، قطعه 242

با شکستن رکوردی که در آن زمان ستاره آبی جوزفین داشت ، آبی اوپنهایمر گرانترین جواهری شد که در حراجی کریستی سال 2016 ژنو فروخته است. همچنین نامش از خانواده اوپنهایمر که ترکه فیلیپ اوپنهایمر آن را در اواخر قرن بیستم دراختیار داشت ، نامگذاری شد.

الماس آبی زیبا و vivid 14.62 قیراطی بزرگترین الماس در نوع خود است که تاکنون در حراجی فروخته شده است.

این گوهر با دو الماس کوچکتر که توسط جواهرسازان وردورا (Verdura) در یک حلقه پلاتین نصب شده بود ، توجه دو پیشنهاد دهنده را به خود جلب کرد ، آنها 25 دقیقه با تلفن با یکدیگر درگیر شدند سپس کارشان به کتک کاری کشید تا اینکه در نهایت چکش حراج در قیمت 57.6 میلیون دلار پایین آمد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما