غوغای دختر 29 ساله عرب در حاشیه خلیج فارس / زیبا را بشناسید

طلا و جواهر اقتصاد 100:جواهرات زیبا رالف ماسری در سایت Ounass قرار گرفت.

غوغای دختر 29 ساله عرب در حاشیه خلیج فارس / زیبا را بشناسید

مجموعه جواهرات زیبا و منحصر به فرد از طراح لبنانی اکنون برای اولین بار در کل منطقه شورای همکاری کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در این فروشگاه اینترنتی لوکس موجود می باشد که دنیای مد را تحت تاثیر قرارداده است.

رالف ماسری (Ralph Masri) با قدرت از آخرین اطلاعیه ای مبنی بر این که جواهرات او از طریق سایت اوناس (Ounass) در کل منطقه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در دسترس خواهد بود خبر داد.

این طراح ۲۹ ساله لبنانی که در سنت مارتین مرکزی در لندن آموزش دیده، طراحی‌های آن قبلا توسط هاروی نیکولز (Harvey Nichols) در خلیج و توسط بلومینگل (Bloomingdale) در دبی انتخاب شده است. او کلکسیون منحصر به فردی را با فروش اینترنتی اجناس لوکس به همراه خط عربی دکو طراحی کرد.

گوشواره های کوچک عربی Arabesque Deco از طلا و الماس

جواهرات-زیبا-رالف-ماسری

ترکیب نقوش معماری سنتی خاورمیانه با یک حاشیه مدرن برای اولین بار باعث شد که جواهرات، طلای زرد را با دیگر الماس های سفید و یاقوت زرد مخلوط کند و همچنین دارای ابعاد کوچکتر از گوشواره های معمولی با سبک های عربی باشد.

حقله یاقوت زرد

این برند عالی جواهرات لوکس، اکنون لیستی از طرفداران بلندپایه خود را که شامل نیکی میناژ (Nicki Minaj)، جیجی حدید (Gigi Hadid) و ملکه راینا (Rania) می باشد را دارا است که همین هفته یک حلقه ای از کلکسیون مدرن رالف ماسری (Ralph Masri) در یک کمپین (ضد اجبار) که در اردن برگزار شد به دست کرد.

طراح جواهرات زیبا رالف ماسری Ralph Masri

جواهرات-زیبا-رالف-ماسری

رالف ماسری در خصوص راه اندازی برند اوناس (Ounass) با مجله بازار به صراحت عنوان کرد که در چنین مدت زمان کوتاهی، برند Ounass خود را به عنوان برترین فروشگاه آنلاین جواهرات لوکس در این منطقه تاسیس کرده است و من نمی‌توانم هیجان زیادی برای ملحق شدن به خانواده داشته باشم و شایان ذکر است که جواهرات من در کل منطقه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در دسترس می باشد.

جواهرات-زیبا-رالف-ماسری

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما