قدرت های درمانی این سنگ برای متولدین مرداد ماه

طلا و جواهر اقتصاد 100:این سنگ همانند عقیق از خانواده سنگ یمانی( Chalcedony – کلسدونی) بوده و جلایی بسیار براق و درخشان دارد. معمولا به رنگ نارنجی بوده و رنگ سرخ آن بعلت وجود آهن است و عامه به آن عقیق قرمز نیز می گویند ولی از نظر خواص و برخی خصوصیات فیزیکی در برش متفاوت می باشند.

قدرت های درمانی این سنگ برای متولدین مرداد ماه

 درصورت حرارت سفید یا زرد خواهد شد و اگر در زیر نور خورشید برای مدتی قرار گیرد رنگش روشن خواهد شد. بصورت سنگدانه های آب شسته در مصر، هند، چین و برزیل یافت می شود. دیگر مکانهای وجود آن، اسکاتلند، آلمان، ژاپن، کامبوج و آمریکا می باشد، بیشتر بصورت کابوشون و گاهی هم به منظور حکاکی مورد استفاده است.

قدرت های درمانی کارنلین برای متولدین مرداد/ سنگ عقیق کارنلین قلبی

کارنلین، جن و دیو، و نیروهای شر را فراری می دهد، فتح و پیروزی را نسیب آدمی میکند. دافع و درمان کننده صرع بوده و خونریزی را بند می آورد، نیروی جنسی را زیاد، موجب تندرستی شده و عمر را زیاد می کند. تمامی بروج می توانند از آن استفاده نمایند.

کارنلین نماد گرمی، حیات بخشی و انرژی مثبت در کره زمین است. درواقع این گوهرارتباط عمیقی با خاک و ریشه دارد و شما می توانید از نیروی طبیعت آن استفاده کنید. کارنلین به عنوان سنگی تثبیت کننده مستقیما، انرژی را از طریق پوست وارد بدن می نماید. به همان شکلی که با فرو بردن هوا، پرانا (انرژِی حیاطی در مدیتیشن) را استنشاق می کنیم.

کارنلین همچنین در برابر حسادت، خشم و عصبانیت شما را از دیگران محافظت می کند و عشق به زندگی را افزایش می دهد. کارنلین احساس سلامتی و جریان نیرو را در بدن ایجاد می کند. همچنین بر روی هضم و جذب غذا، گردش خون، پاک کردن و تصفیه دستگاه گوارش اثر گذاشته و آن را تنظیم می نماید. گفته می شود با حکاکی کردن و نوشتن دعا یا علائم و کلمات کیهانی بر روی کارنلین می توان نیروی آن را افزایش و از خواص جادویی آن برای طلسم و غیره استفاده نمود. عقیق کارنلین سنگ ماه تولد مرداد و اسفند می باشد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما