فواید انگشتر نقره برای مردان

طلا و جواهر اقتصاد 100: فواید انگشتر نقره مردانه بسیار زیاد است. استفاده از جواهرات نقره به سال های بسیار دور برمی گردد.

فواید انگشتر نقره برای مردان

ابوعلی سینا به استفاده از نقره بسیار تاکید کرده است. در بسیاری از ادیان به استفاده از زیورآلات نقره تاکید شده است. برای مثال در دین اسلام به استفاده از انگشتر نقره به همراه نگین عقیق و نگین فیروزه بسیار توصیه می شود.

فلز نقره سبب تنظیم سوخت و ساز بدن خواهد شد. این فلز در بهبود گردش خون در صورت و بدن موثر می باشد. بهتر است بدانید که بیشتر ماساژورهای پرفروش از جنس نقره ساخته شده اند. امروز از نقره به دلیل خاصیت میکروب زدایی در تصفیه آب مخصوصاً در کشور سوئیس استفاده می کنند.

 

جواهرات نقره از جذابیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین جواهرات نقره اثر سلامتی بخش دارند. نقره آرام بخش است. زیرا روند فعالیت ارگانیسم بدن انسان را کاهش می دهد. این فلز به دلیل دارا بودن رنگ سفید قدرت انعکاسی بسیار بالایی دارند.

نقره جزء فلزات بسیار محبوب در بین آقایان و خانم ها به شمار می رود. این فلز به دلیل دارا بودن خواص و مزایای فوق العاده یک انتخاب بسیار مناسب می باشد. یکی از زیورآلات پرکاربرد در میان آقایان انگشتر است. استفاده از انگشتر نقره مردانه به دلیل اثر گذاری مفید بر سلامت بدن بسیار رایج می باشد. همچنین وزن فلز نقره بسیار سبک است. افراد خیلی زود به استفاده از انگشتر نقره عادت می کنند. استفاده از نقره به مرور زمان تیره خواهد شد. برای رفع این مشکل کافی است که آن را در محلول آب نمک و آبلیمو قرار دهید. قرار دادن این جواهرات در جعبه مانع از کدر شدن آن می شود.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما