جواهرات جذاب خانم بازیگر معروف در فیلم جنگ ستارگان + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100:در حالی که هیچ اثری از جواهرات در تریلر بخش مورد انتظار در مجموعه فیلم جنگ ستارگان وجود ندارد ما امیدواریم که جرقه ای وجود داشته باشد تا به فلیسیتی جونز (Felicity Jones) در این محصول وارد شود. از این گذشته میراث لوازم جانبی مناسب به اولین فیلم سال ۱۹۷۷ باز می‌گردد.

جواهرات جذاب خانم بازیگر معروف در فیلم جنگ ستارگان + عکس

در صحنه آخر زمانی که پرنسس لیا از Han Solo و Luke Skywalker با مدال شجاعت تقدیر می کند، به طور باشکوهی در گردنبند نقره Plantoid Valleys و دستبند Darina که توسط طراح فنلاندی بیورن وکسترم (Bjorn Weckstrom) می درخشید. در حالی که تقریبا همه چیز در فیلم علمی تخیلی برای تولید سفارشی ساخته شده بود ، جواهرات به دست آمده از قفسه خریداری شده بودند.

بیتریس (Beatrice) متخصص جواهرات اسکاندیناوی در بازدید از فروشگاه Pop_up در قسمت پایین شرقی منهتن توضیح داد که این جواهرات از کلکسیون نقره فضایی Bjorn امده است.

وقتی جنگ ستارگان نزدیک به پایان تولید در محلی در لندن رسید ، جرج لوکاس به دنبال طراح جواهرات بود تا یک گردنبند برای کری فیشر (Carrie Fisher) تهیه کند تا در صحنه آخر آن را بپوشد.

جواهرات پرنسس لیا

اگر چه شگفت انگیز به نظر می رسد که نویسنده و کارگردان حماسی زمان داشت تا یک جواهری را پیدا کنند، داستان زمانی حس می شود که شما جواهرات را مشاهده کنید و درباره منابع Weckstrom چیزی یاد بگیرید. Beatrice توضیح داد که همانند جرج لوکاس به آیین بودا و اساطیر یونان و همچنین کیهان علاقه داشت.

همه این عوامل صورت هنری در کلکسیون نقره فضایی بازی می کنند زمانی که او آن را در سال ۱۹۶۹ در استدیو اش در هلینسکی راه اندازی کرد. این کلکسیون اولین سالی بود که آپلو 11 بر روی ماه فرود آمد ،۸ سال قبل از شروع جنگ ستارگان در تئاتر ها.

این امکان وجود دارد که لوکاس بخشی از پوشش مطبوعاتی را بخواند یا بسادگی طرح‌هایی را در بوتیک لندن که این کلکسیون را حمل می کند را مشاهده کند.

با نگاهی به تکه جواهرات زیبای موجود در کلکسیون نقره فضایی weckstrom که در Nordling نمایش داده می شود متفکر علمی و طراح جواهرات ما نه تنها علایق مشابه ای را نشان می داد بلکه زیبایی‌شناسی مشترکی نیز دارد.

نقره موجود بر روی گردنبند ایکاروس در بالا ما را به یاد تپه های ماسه ای در سیاره خانه Tatooine شخص Luke Skywalker می‌اندازد.

شکلی که در جواهرات وجود دارد یادآور یک قهرمان است. در حالی که لوکاس با کار weckstrom آشنا بود، طراح جواهرات برنده جایزه، هیچ ایده ای نداشت که مدیر چه کسی بود، زمانی که دفتر وی با او تماس گرفت و درخواستی مبنی بر خلق ویژه‌ای برای بانوی پیشرو جنگ ستارگان داد. با این وجود او با ساخت یک تکه جواهر ویژه سفارشی موافقت کرد. زمانی که برنامه زمانی فیلمبرداری به جلو پیش رفت متاسفانه نتوانست آن را به موقع به اتمام برساند.

بیورن وکسترم (Bjorn Weckstrom) تیم لوکاس را به یکی از فروشگاه هایی که کلکسیونی از حدود ۵۰ طرح را اختیار داشت ارجاع داد.

خدمه فیلم به خرید پایان دادند. این طراح تنها پس از دیدن یک دوست در فیلم پی برد و به او گفت که گردنبند Bjorn Weckstrom و دستبند Darina در فیلم توسط Carrie Fisher پوشیده شده بود. Beatrice گفت این جواهرات واقعاً برجسته هستند. بسیار شگفت آور است که چنین فیلمی محبوب ظاهر شود.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما