نقش سنگ باباغوری در زندگی متولدین مرداد

طلا و جواهر اقتصاد 100:سنگ ماه تولد مرداد زبرجد (پریدوت) است همچنین اونیکس و عقیق سلمیانی سیاه، ساردونیکس، تورمالین، بلور کوراتز، کارنلین، توپاز طلایی و الماس سنگهای فرعی ماه تولد مرداد می باشند. متولدین برج اسد با استفاده از سنگ های تولد خود می توانند غیرممکن ها را ممکن سازند و انرژی کیهانی را از ستاره نجومی خود دریافت کنند.

نقش سنگ باباغوری در زندگی متولدین مرداد

سنگ ساردونیکس یا باباغوری

احتمالا باباغوری یا ساردونیکس ارزان ترین سنگ ماه تولد مرداد می باشد و به لحاظ تخصصی یکی از انواع سنگ اونیکس (چالسدونی با کوارتز متبلور) است، اما ظاهر منحصر به فرد خود را دارد. یک سنگ ساردونیکس، از دو سنگ شفادهنده یعنی لایه های انیسکس و یک ماده معدنی به نام سارد (یا کارنلین) مخلوط و ساخته می شود. این امکان از آنجایی وجود دارد که اونیکس و کارنلین از یک نوع کانی معدنی، یعنی کلسدونی است که در بسیاری از نقاط جهان در پوسته زمین فراوان است.

ترکیبی از سارد(کارنلین) و اونیکس یک سنگ قرمز رنگی با نوارهای سیاه، سفید یا عمیق تر قرمز ایجاد می کند. این رنگها به سه رنگ باستانی الهه های سه گانه نیز معرف اند. گوهرشناسان بر این باورند که بهترین نمونه های ساردونیکس از هند است. سنگ های این ناحیه سایه هایی متضاد از قرمز با نوارهای سفید روشن در سراسر آن وجود دارد. این به طور معمول به آرایش زمین شناسی پوسته زمین در منطقه تعلق دارد. با این حال، سنگهای زیبا از ساردونیکس در بسیاری از نقاط جهان مانند برزیل، چین، آلمان و ایالات متحده آمریکا نیز استخراج می شوند.

خواص ساردونیکس؛ سنگ متولدین مرداد

گفته شده است که یک سنگ ساردونیکس دارای بسیاری از توانایی های شفادهنده است که می تواند به صاحبش در زمان های سخت کمک کند. رومیان باستان اعتقاد داشتند که جواهر سحر آمیز ساردونیکس، شجاعت و شکوه و اعتماد به نفس را به صاحبش می دهد. همچنین حضور اراده شر یا مرض را از استفاده کننده دفع میکند زیرا یک سنگ قدرت و حفاظت است. در بعضی از فرهنگ ها، استفاده از ساردونیکس در تزئین خانه به منظور کنار گذاشتن ارواح شیطانی معمول است.

ساردونیکس یک گوهر احساسی است و سیستم عصبی و قوه درک احساسات را بهبود می بخشد. گفته شده که با استفاده از یک آویز یا حلقه ساردونیکس، توانایی شهود و تمرکز افزایش می یابد. سادونیکس روی چاکرای پنجم یا چاکرای گلو تاثیر مستقیم دارد و همراه چاکرای اول(ریشه) و چاکرای ششم(چشم سوم) هماهنگ و مفید است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما