متولدین ماه مرداد با تکه ای از این سنگ از خود محافظت کنند+ عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100:سنگ ماه تولد مرداد زبرجد (پریدوت) است همچنین اونیکس و عقیق سلمیانی سیاه، ساردونیکس، تورمالین، بلور کوراتز، کارنلین، توپاز طلایی و الماس سنگهای فرعی ماه تولد مرداد هستند.

متولدین ماه مرداد با تکه ای از این سنگ از خود محافظت کنند+ عکس

متولدین برج اسد با استفاده از سنگ های تولد خود می توانند غیرممکن ها را ممکن سازند و انرژی کیهانی را از ستاره نجومی خود دریافت کنند.

اونیکس؛ سنگ ماه تولد مرداد/ عقیق سلیمانی یا اونیکس

منشا نام اونیکس در زبان یونانی است و به معنای نوکس nux یعنی “ناخن” است، که احتمالا به دلیل شفافیت ضعیف آن بوده است. عقیق سلیمانی یا عقیق سیاه، راه راه، انواع مختلفی از عقیق معدنی سیلیس با نوارهای سفید و سیاه متناوب می باشد. عقیق سلیمانی در حکاکی های سنگ های قیمتی و برجسته کاری استفاده می شود زیرا لایه های آن می تواند برای نشان دادن یک کنتراست رنگ بین طراحی و پس زمینه، برش داده می شود.

مکان اصلی اونیکس معمولا در هندوستان و آمریکای جنوبی است. نام آن توسط رومی ها به برای انواع از سنگ ها شامل مرمر سفید، کلسدونی مورد استفاده قرار می گرفت، که در حال حاضر به عنوان عقیق سیاه مرمری شناخته شده است. عقیق سلیمانی یکی از 12 سنگ های یاد شده می باشد که در کتاب مقدس به عنوان سینه‌ بند ملیله‌دوزى شده خاخام‌ بزرگ‌ یهود آمده است .

اونیکس سنگی برای تازه سازی، تقویت ذهن و افزایش درک شهودی، افزایش نیروی فیزیکی مخصوصا برای ورزشکاران، در عصر باستان برخی اعتقاد داشتند که این سنگ نماد شیطان و ابلیس است و که در نیمه شب باعث وحشت و کابوس می شود. در زمان قدیم اعتقاد داشتند درون سنگ سلیمانی جن وجود دارد که درصورت در همان حال برخی آن را به عنوان محافظی در برابر نیروهای بد اهریمنی می دانستند!

اگر عقیق سلیمانی را در خواب دیدید به معنی داشتن زندگی ای سرشار از شادی می باشد. بطور کلی عقیق سلیمانی سیاه متعادل کننده نیروهای بدن نظیر عواطف یا حس زنانه – مردانه بودن است. به همین دلیل آن با چاکراه اول بدن در ارتباط می باشد و با خارج یا وارد کردن انرژی از ریشه تا چاکرای تاج برای به تعادل رسیدن انرژی جسمانی و تمرکز و رسیدن به نیروهای برتر کمک می کند. اونیکس سنگ ماه تولد مرداد و دی ماه می باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما