جشن باشکوه جواهرات برند در دبی + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100:جواهرات chantecler هفتادمین سالگرد تاسیس خود را در دبی جشن گرفت.

جشن باشکوه جواهرات برند در دبی + عکس

زمانی که فروشگاه chantecler در سال 1947 در کاپری افتتاح شد جواهرات به زودی با مهمانی های زرق و برق دار جزیره مدیترانه که میزبانان بین المللی را به خود جلب کردند یکسان و هماهنگ شد. امروزه این خانواده مسیون (Maison) را در شهر میلان به همراه بوتیک ها در سراسر جهان از جمله ISTANA در خاورمیانه اداره می کند. این برند به خاطر جواهرات اصلی اش که توسط رنگ ها و طرح های پر طراوت که در هنگام ناهار در روز دوشنبه در sea fu مشاهده شد شهرت پیدا کرده است.

جواهرات chantecler

 

گوشواره فیروزه chantecler

این ها شامل کلکسیون maiolica می شود که نمایانگر کاشی ها و سفال های تزیینی است که کاپری را با استفاده از مرواریدهای سفید، یاقوت کبود، الماس ها و فیروزه روشن تزیین می کند. در همین حال جواهرات Enchanté سنگ های ناهموار را به اشکال دامله ای نامنظم مرجانی، اونیکس و به همراه فیروزه با تکه هایی از الماس تبدیل می کند.

جواهرات chantecler

گردنبند الماس برند chantecler

کلکسیون marinelle که از دریا با اثرهای برند chantecler الهام می گیرد آنها را به گوشواره های آویزانِ ظریف، جذاب و انگشتر تبدیل می کند. با ترکیب کردن مجسمه ها و جواهرات این تکه جواهرات شاخه های متحرک و انواع سنگ های قیمتی از جمله آکوامارین، مرجان قرمز و عقیق صورتی را نشان می دهد.

جواهرات chantecler

دستبند جذاب Chantecler Marinelle

یکی از موارد مورد علاقه ما آویز Cherie بود که می تواند مدت ها مورد استفاده قرار بگیرد. تکه جواهرات Cherie در رنگ های براق مدیترانه ای و با زمینه متضاد سیاه و سفید به همراه الماس ها و انواع سنگ های سخت در دسترس هستند.

جواهرات chantecler

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما