همه آنچه که باید درباره برند ساعت مچی ریموند ویل بدانید

طلا و جواهر اقتصاد 100:برند ساعت ریموند ویل توسط مرحوم آقای ریموند تاسیس شده است.

همه آنچه که باید درباره برند ساعت مچی ریموند ویل بدانید

این برند هم‌‌اکنون توسط اعضای خانواده‌‌ی وی که سعی در حفظ ارزش‌‌های او دارند، مدیریت می‌‌شود. ریموند ویل از زمان آغاز کار در سال ۱۹۷۶ به شهرت رسیده بود و خود را پرچم‌‌دار صنعت ساعت‌‌سازی سوئیس می‌‌دانست.

ویل کار ساعت‌‌سازی را برگزید تا از این طریق بتواند ابعاد جدیدی در صنعت ساعت سوئیسی تعریف کند. هم‌‌اکنون، الی برنهایم نسل سوم مدیر عامل این شرکت خانوادگی‌‌ست. او مسئولیت رهبری شرکت و ساعت‌‌های شیکش را برعهده گرفته تا ارزش‌‌ها و میراث این برند را زنده نگه دارد. علاوه بر آن، الی برنهایم با پیشرفت تکنولوژِی ساعت‌‌سازی نیز همراهی کرده است.

برند ریموند ویل به نوآوری معروف بوده و در تلاش است قدرت فرایند ساعت‌‌سازی را حفظ کند. الهام، دقت و مهارت ساخت این برند ادای احترام مناسبی برای بنیان‌‌گذاران پیشین به شمار می‌‌آید. ریموند ویل ارزش‌‌های گذشته را حفظ کرده و با پیشرفت‌‌های فنی برتر و تولید طراحی بصری به سوی آینده در حال حرکت است. هر ساعت ۳۵۰ بار مورد بررسی قرار می‌‌گیرد تا از کیفیت بالای آن اطمینان کسب شده و کالای مناسبی برای مصرف‌‌کنندگان به شمار آید؛ این فرایند باعث شده ریموند ویل به رهبری عالی در صنعت ساعت‌‌سازی مبدل شود.

​تاریخچه‌‌ی ساعت ریموند ویل

ریموند ویل در ابتدا ساعت‌‌هایش را روی میزی تاشو که مخصوص بازی بریج بود، به فروش رساند؛ این میز در یک غرفه‌‌ی کوچک در ژنو قرار داشت. آینده‌‌نگری او باعث شد برای تغییر شکل صنعت سوئیس به گوشه‌‌وکنار دنیا سفر کند و جامعه‌‌ی بین‌‌المللی توزیع‌‌کنندگان را از خاورمیانه تا چین گرد هم آورد.

ساعت مچی ریموند ویل

سالهای‌‌ ۱۹۸۰: گسترش شعبات ریموند ویل در سراسر جهان

الیور برنهایم داماد بنیان‌‌گذار پیشین این برند بوده و نقش مهمی در گسترش نام تجاری دارد؛ او این کار را به منظور ادامه رقابت انجام داده است. او در سال ۱۹۸۲ مسئولیت بخش بازاریابی و اطلاعات را بر عهده گرفت و به نوسازی تشکیلات شرکت پرداخت. با رشد صنعت، ویل و خانواده‌‌اش به دنبال راه‌‌های نوآورانه‌‌ بودند تا جزو برترین‌‌ها باقی بمانند.

ویل در دوره‌‌ای بسیار مهم و حساس در تاریخ پا به صنعت ساعت‌‌سازی گذاشت. صنعت ساعت سوئیس در دهه ۱۹۷۰ با بحرانی بزرگ روبه‌‌رو شد که امروزه به «بحران کوارتز» معروف است. در این دوره، مدل‌‌های الکترونیکی ارزان‌‌ و مقرون به صرفه در آسیا تولید شدند و واردات ساعت لوکس سوئیسی با مشکلات فراوانی مواجه شد. موسس پیشین این برند می‌‌بایست بین ساعت‌‌های لوکس مقرون‌‌به‌‌صرفه که به روش سنتی (فنر و چرخ‌‌دنده‌‌های مکانیکی) تولید می‌‌شدند و مدل‌‌های مدرن الکترونیکی، یکی را برگزیند.

ویل اولی را انتخاب کرد. این شرکت تا به امروز کسب‌‌وکاری خانوادگی بوده و باعث حفظ روش‌‌های سنتی تولید ساعت‌‌های مچی گشته است؛ البته که این فرایند پیچیدگی‌‌های خاص خودش را به همراه داشته است. شرکت ویل گروهی به منظور تحقیق و توسعه ایجاد کرد تا از مزایای پیشرفت فناوری به گونه‌‌ای بهره ببرد که سازشی در سبک ساعت‌‌سازی سنتی ایجاد نشود.

ویل سرمایه‌‌گزاری خوبی روی تبلیغات انجام داد تا نام تجاری‌‌اش را به سطح بین‌‌المللی برساند. «جنبش دقیق» نام یکی از کمپین‌‌های تبلیغاتی آن‌‌ها در سال ۱۹۹۴ بود که چندین جایزه را از آن خود کرد. در این آگهی رقاصان زیادی وجود دارند که در حال تلاش برای اجرای حرکات ظریف عقربه‌‌های ساعت ویل در هوا هستند.

دهه ۱۹۹۰: نوآوری و دسته‌‌بندی‌‌ها

در پایان دهه ۹۰ نوآوری‌‌های تکنولوژی به اوج خود رسیدند و باعث راه‌‌اندازی دو منطقه زمانی واقع در یک صفحه شدند. اتفاقات مذکور در نهایت منجر به ایجاد مجموعه «دان جیوانی کوزی گراند» شد؛ این مجموعه طراحی کاملا مردانه‌‌ای داشته و به دلیل دقت فنی که در تولید ساعت‌‌ها به کار برده، در راس محصولات قرار گرفته است. ریموند ویل با کمک برنهایم توانست سیستم دستبند قابل تعویض مجموعه ساعت‌‌های زنانه را در سال ۱۹۹۹ به ثبت برساند.

دهه ۲۰۰۰: رده ماسترو

با ورود شرکت به قرن ۲۱، دو نفر دیگر از اعضای خانواده نیز به شرکت پیوسته و رهبری آن را بر عهده گرفتند؛ آن‌‌ها نسل سوم ویلز در مشاغل خانگی به شمار می‌‌آمدند. خانواده ویل و برنهایم این جریان را نشان‌‌دهنده‌‌ی ثبات، دوام و تعادل برند می‌‌دانستند.

برند ریموند ویل در دهه ۲۰۰۰ وارد جهت جدیدی شد. این شرکت با کمک اعضای جوان‌‌تر که وارد بخش ساعت‌‌سازی شده بودند، مجموعه بدنام نابوکو را روانه بازار کرد. این مجموعه اولین محصول باکیفیت بالای این شرکت بود که از بدنه‌‌ی ۴۶ میلی‌‌متری برخوردار بوده و مقاومت ۱۰۰ متری در برابر آب را نیز دارا بود. علاوه بر آن، اولین کرونوگراف دوقسمتی با نشان‌‌گر ذخیره انرژی نیز در این مجموعه حضور داشت. مجموعه نابوکو بسیار محدود بوده و تنها ۵۰۰ نسخه وارد بازار کرد.

این کمپانی هم‌‌اکنون بیش از ۲۰۰ هزار ساعت در سال فروش دارد.

مجموعه‌‌های ساعت ریموند ویل

در بسیاری از مجموعه‌‌ها می‌‌توانیم مشاهده کنیم که ساعت ریموند ویل از دنیای موسیقی و نوازندگان الهام گرفته است.

مجموعه آمادئوس در دهه ۱۹۸۰ نام فیلمی تحسین‌‌شده از سوی کارگردان آمریکایی میلوس فورمن را برای خود برگزید؛ این فیلم براساس ولفگانگ موتزارت ساخته شده بود.

در سال ۱۹۸۶ و به مناسبت دهمین سالگرد نام تجاری ریموند ویل، مجموعه‌‌ای به نام فنتزیا وارد بازار شد که ساعتی بسیار نازک با طراحی خاص را شامل می‌‌شد. فنتزیا اشاره به آهنگ‌‌سازی آزادانه موسیقی‌‌دانان دارد.

ریموند ویل برای ساخت ساعت‌‌ها از دهه ۱۹۹۰ بهره می‌‌برد؛ در همین زمان بود که کمپانی به بهبود دقت تکنولوژی نیاز پیدا کرد. این جریان باعث انتشار مجموعه‌‌های جدیدی شد که رشدشان با صنعت ساعت‌‌سازی سوئیس گره خورده بود.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما