عکس جواهرات خیره کننده زن میلیاردر سرشناس

طلا و جواهر اقتصاد 100: هلنا بونهام کارتر خود را به جواهرات شخصی اش در سریال The Crown آراسته کرده بود.

عکس جواهرات خیره کننده زن میلیاردر سرشناس

در آستانه انتشار فصل سوم سریال تاج (The Crown) هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) که در نقش پرنسس Margaret، ایفای نقش کرده است مصاحبه‌ های متعددی انجام داد که وی فاش کرد چقدر تحقیق در این نقش انجام داده است. تمام کارهای او با اجرای شگفت انگیزش به‌عنوان خواهر ملکه بر روی پرده ی سینما نمایش نشان داده می شود. در فیلم Aberfan، هلنا کارتر با آراسته کردن به گوشواره های شخصی کلکسیون خود که توسط برند Larkspur&Hawk طراحی شده است درخشش فوق العاده به درام اضافه کرد.

هلنا کارتر

Emily Satloff طراح آمریکایی برند Larkspur & Hawk پیشینه‌ای از لحظه ای در اینستاگرام منتشر کرد و گفت Margaret چشم آبی برجسته داشت و هلنا قصد داشت با شروع سفر با این شخصیت به نوعی با آنها گره بخورد. او در خصوص استفاده از لنزهای رنگی در فکر فرو رفت نهایتا تصمیم گرفت تا گوشواره های Caterina Cascade را استفاده کند که علاوه بر اینکه رنگ آبی دارد اطراف او را نیز رنگ آبی احاطه کند. این جواهرات از کلکسیون شخصی هلنا کارتر بود که آنها را سال ها قبل از Liberty of London خریده بود و آنها را برای استفاده در فیلم فراهم آورد.

گوشواره Helena Bonham Carter در فیلم The Crown از برند Larkspur & Hawk

انتخاب Bonham Carter برای استفاده از گوشواره های شخصی اش در فیلم Aberfan نشان دهنده اهمیت صحنه ای است که نه تنها فریبنده و جذاب نبود بلکه لحظه ای فوق العاده احساسی به شمار می آمد. این بازیگر یکی از افرادی است که در سراسر تاریخ تصمیم گرفت جواهرات خود را در تولید یک فیلم استفاده کند. Marlene Dietrich شاید پیش از دیگر بازیگران از جواهرات استفاده کرد. این انتخاب ها اثبات می کند جواهرات دلالت کننده ای است که تقریبا می تواند به اندازه یک دیالوگ ارتباط برقرار کند.

گوشواره ای از برند Larkspur & Hawk که Helena Bonham Carter از آن در فیلم The Crown استفاده کرده بود

در عین حال جواهرات برند Larkspur & Hawk یک محصول از سبک انگلیسی می‌باشد که به طور فوق‌العاده با لباس های اواسط قرن بیستم در سریال The Crown هم اندازه شده است. این لباس ها توسط بسیاری از سلبریتی ها انتخاب شده است. ریحانا (Rihanna) خود را به گوشواره هایی از این کلکسیون آراسته کرده بود که عکسش بر روی جلد کتاب phaidon که اخیراً منتشر شده است نقش بسته است. زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) همچنین یک جفت گوشواره ای از برند Larkspur & Hawk شخصی اش داشت. سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker) سالها از جواهرات نیز استفاده میکرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما