ترفندهای جالب برای ست کردن زیورآلات با استایل زنانه

طلا و جواهر اقتصاد 100: نقره، طلای زرد، طلای سفید و… همه قابلیت ترکیب شدن با یکدیگر را دارند. بنابراین از پوشیدن آنها و ترکیب کردن جنس‌های مختلف نترسید.

ترفندهای جالب برای ست کردن زیورآلات با استایل زنانه

از جواهرات مختلف استفاده کنید

 تا زمانی که بتوانید ترکیبی را که دوست دارید بیابید. می‌توانید تمام النگوهای خود را به یکباره بپوشید یا انگشترهای مختلف را به روش‌هایی که قبلاً هرگز امتحان نکرده‌اید با یکدیگر ترکیب کنید و بپوشید. قاعده‌ای که می‌گوید نقره را فقط می‌توان با نقره پوشید، قطعاً وجود ندارد. بنابراین جعبه‌های جواهرات خود را زیر و رو کنید و بررسی کنید که کدام یک از زیورآلات فراموش شده‌تان را می‌توان به روشی کاملاً جدید و مد روز دوباره استفاده کرد!

استفاده از چند گردنبند به شکل لایه لایه

خبر خوب این است که شما می‌توانید بیشتر از یک گردنبند بپوشید و حتی لازم نیست طول گردنبندها و یا رنگ آنها یکسان باشند. در واقع، هر چه بتوانید لایه‌های بیشتری ایجاد کنید، سبک شما جذاب‌تر خواهد بود. می‌توانید از گردنبندهای دارای مروارید برای ایجاد ظاهری جذاب و قدیمی استفاده کنید و یا انواع فلزات، چرم و سنگ‌های طبیعی را برای استایل بوهو ترکیب کنید یا انواع زنجیر را با آویزهای جذاب برای داشتن استایل مدرن‌تر ترکیب کنید.

رنگ و سبک جواهرات را با لباستان هماهنگ کنید

به مرواریدها، جواهرات یا سنگ‌های طبیعی فکر کنید و سعی کنید از آنها در استایلتان استفاده کنید. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که سنگ‌های واقعی و طبیعی را هیچ‌گاه با قطعات ارزان قیمت ترکیب نکنید. از طرف دیگر سنگ‌های واقعی با عناصر طلایی و نقره‌ای واقعا عالی به نظر می‌رسند و تنها چیزی که باید در مورد آن نگران باشید مطابقت آن‌ها با رنگ لباس و پوست شماست.

انگشترهای بزرگ را با هم نپوشید

یک انگشتر بزرگ یک جواهر چشم نواز است، بنابراین واقعا به بیشتر از یک انگشتر بزرگ در استایل نیازی نیست. البته می‌توانید روی هر دست یک انگشتر بزرگ استفاده کنید اما باید سبک و نوع سنگ‌ها با یکدیگر مطابقت داشته باشند. زیاده‌روی در پوشیدن انگشترهای بزرگ سبب زیبا‌تر شدن استایل شما نمی‌‌شود و حتی ممکن است سبب ارزان به نظر رسیدن جواهرات شما شود. صرف نظر از اینکه انگشترهای شما واقعاً چقدر گران هستند.

لباس شما اهمیت زیادی دارد

لباس‌های مهره‌دار یا پولک‌دار به هیچ وجه نیازی به جواهرات ندارند. شما می‌توانید با یک قطعه خنثی استفاده از اکسسوری را محدود کنید. اما اگر قصد دارید با بنری که روی آن نوشته شده \”خورشید در تعطیلات است، من امروز برای شما می‌درخشم\” ظاهر شوید، می‌توانید از زیورآلات زیادی استفاده کنید. اگر می‌خواهید لباس یقه هفت بپوشید می‌توانید از یک گردنبند متناسب با لباس استفاده کنید. اما اگر یقه پوشیده‌ای دارید می‌توانید از النگو‌ها و یا دستنبدها استفاده کنید.

اکسسوری های الماس را همیشه استفاده نکنید

درست است که زیورآلات دارای الماس به شدت خیره کننده و زیبا هستند اما بهتر است همیشه از آنها استفاده نکنید. زیرا جواهرات الماس بسیار ظریف هستند و به همین دلیل نمی‌توانند در معرض آسیب قرار بگیرند. بهتر است استفاده از گوشواره‌های الماس، دستنبد و گردنبند نقره یا طلا را برای رویدادهای مهم، جشن عروسی و مهمانی که کاملا آراسته هستید، موکول کنید.

اگر انگشتر زیبایی دارید که به دلیل سنگین یا کوچک و بزرگ بودن آن را نمی‌پوشید، می‌توانید آن را روی یک زنجیر قرار دهید و آن را تبدیل به یک گردنبند آویز نمایید. یک گردنبند بلند را نیز می‌توانید به روش‌های مختلف پوشید! می‌توانید آن را گره بزنید، تا بالاتر قرار بگیرد و یا حتی از آن به عنوان یک دستنبد استفاده کنید. آویزهای جذاب و سبک وزن را نیز می‌توانید به گوشواره‌های حلقه ای وصل کنید.

البته مطمئنا شما نیز ایده‌های زیادی برای ست کردن زیورآلات و پوشیدن آنها با یکدیگر دارید. کافیست دست به کار شوید و جواهرات مختلف را بپوشید تا استایل و سبک درست پوشیدن و ست کردن جواهرات را بدست آورید.

وقتی لباس‌ها را کنار هم می‌چینید، در واقع این جزئیات کوچک است که باعث می‌شود همه آنها کنار هم جمع شوند و ظاهری منسجم و منحصر به فرد ایجاد کنند. یکی از جزئیاتی که برای درست کردن استایل جذاب روزمره مهم است، جواهرات است! وقتی جواهرات و زیورآلات را به لباس‌هایتان اضافه می‌کنید، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید لباس ها را عالی جلوه دهید و البته راه هایی هستند که اصلا جالب نیستند. در اینجا نحوه ست کردن زیورآلات با یکدیگر را بیان می‌کنیم. در ادامه دستور العمل‌های ذکر شده را دنبال کنید تا بتوانید زیورآلات را به درستی ست کنید.

با انتخاب یک قطعه جواهر کلیدی که می‌خواهید برای یک موقعیت خاص یا با یک لباس خاص بپوشید، شروع کنید. از این به عنوان نقطه شروع خود برای پوشیدن دیگر زیورآلات استفاده کنید.

شما در اینجا دو گزینه برای انتخاب دارید: یا یک قطعه جواهر ظریف انتخاب کنید و آن را با دیگر جواهرات و زیورآلات ترکیب و هماهنگ نمایید و یا یک قطعه جواهر برجسته را انتخاب کنید که پس از ترکیب و هماهنگی با دیگر زیورآلات به عنوان نقطه کانونی مشخص شود.

اگر قصد دارید جواهرات و زیورآلات را لایه لایه بپوشید، معمولاً بهتر است یک قسمت از بدن را انتخاب کنید و روی آن تمرکز کنید. دستبندها ، گردنبندها و انگشترها برای لایه بندی روی مچ دست، گردن و انگشت مناسب هستند. برای همخوانی و ترکیب هماهنگ‌تر بین لایه‌ها می‌توانید از گردنبندهای چند تایی موجود در بازار استفاده کنید.

اما اگر قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید و می‌خواهید گردنبند چند لایه بسازید، پس به لایه بندی گردنبندهای مختلف دقت کنید. بهتر است برای ست کردن گردنبندها از طول های مختلف استفاده کنید تا بتوانید نمایی جذاب بسازید. همچنین شکل‌ها، رنگ‌ها و بافت‌های مختلف معمولا برای گردنبندهای چندلایه به خوبی عمل می‌کنند.

گردنبندهای لایه‌ای معمولاً در طول‌های مختلف، از چوکر گرفته تا اپرا یا بلندتر استفاده می‌شوند. به طور کلی تعداد فرد گردنبند (3 یا 5 عدد عالی خواهد بود) با طول‌های مختلف یا قابل تنظیم انتخاب کنید. گاهی اوقات پوشیدن فقط دو گردنبند نیز عالی است. گردنبندهایی بپوشید که از نظر شکل، رنگ یا بافت کمی تضاد بین آنها وجود دارد. یا می‌توانید یک جواهر بزرگ‌تر با به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید و بقیه را ظریف انتخاب کنید.

می‌توانید با انگشتر نیز همین کار را انجام دهید. برای حلقه‌ها می‌توانید مجموعه‌ای از حلقه‌ها و انگشترها را روی هم بپوشید. برای پوشیدن انگشتر یک رنگ فلز را انتخاب کنید اما می‌توانید سبک یا بافت آن را تغییر دهید. می‌توانید مجموعه‌ای از رنگ‌های فلزی، سنگ‌های قیمتی و اندازه‌های مختلف را با هم ترکیب کنید.

برای دستبند نقره یا طلا می‌توانید مجموعه‌ای از قطعات مشابه را بپوشید، مانند مجموعه‌ای از النگو با طرح‌ها یا رنگ‌های مختلف که در حین حرکت به هم می‌خورد. یا یک النگوی بزرگ و پهن را انتخاب کنید و آن را با مجموعه‌ای از طرح‌های ظریف‌تر به شکل دستبند یا النگو ترکیب کنید.

البته پوشیدن انگشتر و یا گردنبند چند لایه به این معنا نیست که نمی‌توانید در نقاط دیگر از زیورآلات استفاده کنید. بلکه هدف این است که نقطه کانونی گردنبند، دستبند و یا انگشترهای چند لایه باشند و جواهرات سایر نقاط ظریف انتخاب شوند.

یکی دیگر از راه‌های عالی برای استایل دادن به جواهراتتان، قرار دادن گوشواره‌هایی است که رنگ‌های متفاوتی دارند. گوشواره‌ها واقعاً می‌توانند یک لباس را با حداقل تلاش زیبا کنند. هنگامی که گوشواره‌های جدیدی را برای اضافه کردن به مجموعه خود خریداری می‌کنید، به این فکر کنید که چگونه رنگ‌های مختلف می‌توانند رنگ پوست شما را تحسین کنند و لباس‌های شما را جذاب کنند. کمد خود را در ذهن خود تصور کنید؛‌ چه نوع رنگ‌هایی در کمد شما بیشتر است؟ اگر تعداد زیادی لباس قرمز دارید، گوشواره‌های قرمز درخشان را انتخاب کنید و احتمالا از اینکه گوشواره چطور می‌تواند ظاهر شما را ارتقا دهد و جذاب‌تر کند، شگفت زده می‌شوید.

گاهی اوقات زیاده‌روی در پوشیدن زیورآلات کار آسانی است. به خصوص زمانی که سعی می‌‎کنید از جواهرات و زیورآلات مختلف استفاده کنید تا به استایلتان جذابیت بیشتری اضافه کنید. اما در هر صورت سعی کنید از زیورآلات بیش از حد استفاده نکنید. همیشه قبل از پوشیدن جواهرات بعدی در آینه نگاه کنید و مطمئن شوید که در این کار زیاده روی نمی‌کنید. در حقیقت زیورآلات باید راهی برای جذاب‌تر کردن لباس شما باشند نه این که کانون و نقطه مرکزی توجه باشند. همیشه با چیزی که به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد پیش بروید و چیزی نپوشید که باعث ناراحتی یا آزار شما شود. اگر به زیورآلاتی که انتخاب می‌کنید احساس خوبی داشته باشید، این موضوع در چهره شما نمایان می‌گردد.

زمانی که از لباس‌های با طرح حیوانی، راه راه، ستاره، خال خالی و غیره استفاده می‌کنید، همیشه به یاد داشته باشید که از حداقل جواهرات استفاده کنید. وقتی لباس‌های طرح‌دار می‌پوشید، به جای اینکه با زیورآلات زیاد حواس‌‌ها را پرت کنید، لباس‌های طرح‌دار را مرکز لباستان بگذارید.

اگر به دنبال تغییر یا بروز کردن جواهرات و زیورآلاتتان هستید، ممکن است ندانید که چه جواهر و زیورآلاتی بخرید. آیا اجناس مد روز که اکنون از آنها زیاد استفاده می‌شود انتخابی خوب هستند و یا بهتر است روی جواهرات و زیورآلاتی سرمایه گذاری کنید که همیشه پرطرفدار هستند؟ چندین دلیل وجود دارد که جواهرات و زیورآلات دارای کیفیت بالا بهترین انتخاب برای خریداری هستند. زیرا این جواهرات حساسیت زا نیستند و همچنین به دلیل کیفیت بالا ماندگاری بالایی نیز دارند و برای مدت طولانی قابل استفاده هستند. برای خرید زیورآلات نقره و انواع زیورآلات با کیفیت می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. در ضمن خرید انگشتر نقره و خرید گردنبند نقره از طریق همین فروشگاه امکان‌پذیر است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما