این مدل ساعت مورد علاقه همه سنین است + جزئیات و معرفی

طلا و جواهر اقتصاد 100: از این سبک همیشه باید در هر مجموعه ای داشته باشید چرا که تصویر اصلی ساعت مچی را مجسم می‌کند. قابی گرد با عقربه‌های ساعت، دقیقه و عقربة دوم.

این مدل ساعت مورد علاقه همه سنین است + جزئیات و معرفی

ساعت سبک ساده و عادی

به خاطر سادگیش نیز در هر اندازه ای که باشد عالی کار می‌کند. این ساعت بهترین گزینه برای اولین ساعت برای کودکان است و می‌تواند به‌راحتی در هر موقعیت و محیطی به کار آید.

کاربرد غیرقابل‌انتظار  از این طراحی ساده استفاده از آن در قالب قطب نما است. بله، راهی برای استفاده از ساعت به‌عنوان قطب نما وجود دارد. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم انجام این هدف از هر ساعتی بر می‌آید فقط با ساعتی نشانگرهایی با ظاهر ساده دارد این کار آسان‌تر است. در اینجا روش استفاده از ساعت شخصیتان به‌جای قطب‌نما آمده است. 

برای استفاده از ساعت خود به صورت قطب‌نمای تقریبی در خارج از مناطق استوایی در نیمکرة شمالی، ساعت را به صورت افقی نگه دارید و عقربة ساعت را به سمت خورشید بگیرید.

در نیمة راه بین آن نقطه و علامت ساعت دوازده روی ساعت شما به سمت جنوب است. به عنوان مثال، اگر ساعت هشت است، عدد ۸ را روی صفحه ساعت به سمت خورشید بگیرید و جنوب را در موقعیت ساعت ده قرار دهید. اگر ساعت چهار است، عدد ۴ را روی صفحه ساعت به سمت خورشید بگیرید و جنوب در موقعیت ساعت دو خواهد بود. در ظهر (ساعت دوازده)، عقربة ساعت باید به سمت جنوب باشد.

در نیمکرة جنوبی، ساعت را افقی نگه دارید و علامت ساعت دوازده را در جهت خورشید بگیرید. خط شمال به جنوب در نیمة راه بین عقربه ساعت و ساعت دوازده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما