معروف ترین گردنبند ساخته کریستین دیور + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100:در دیور جزئیات در جواهرات به اندازه جزئیات لباس مهم است. این جواهرات لوکس و به یادماندنی، نشانه ای از میراث کریستین دیور هستند.

معروف ترین گردنبند ساخته کریستین دیور + عکس

ساخته کریستین دیور “1947”

گردنبند کریستین دیور

اگرچه این گردنبند فوق‌ العاده دوست ‌داشتنی چوکر به عنوان «جواهرات لباس» در نظر گرفته می‌شود، اما «1947» ادای احترامی است به اولین سالی که کریستین دیور، خانه مد افسانه‌ای خود را در پاریس تأسیس کرد.

کریستیان دیور زادهٔ ۲۱ ژانویهٔ ۱۹۰۵ – درگذشتهٔ ۲۴ اکتبر ۱۹۵۷ طراح مد فرانسوی بود که به‌عنوان یکی از سرشناس‌ترین بنیانگذاران خانه مد در جهان و با نام «دیور» نیز شناخته می‌شود.

آغاز زندگی

کریستین دیور در گرانویل، یک شهر ساحلی در سواحل نرماندی فرانسه به‌عنوان دومین فرزند از پنج فرزند موریس دیور به دنیا آمد. پدرش ثروتمند و یک تولیدکننده کود بود و همسر او، ایزابل کاردامونه نام داشت.

دیور پس از تولد تا سن ده سالگی در نورماندی فرانسه ماند و در ده سالگی به همراه والدین خود به پاریس رفت. اما آنها تابستان هر سال را در خانه نرماندی می‌گذراندند. در سال ۱۹۲۸ (میلادی) پس از تحصیل در علوم سیاسی، در ارتش به خدمت پرداخت. خانواده او دوست داشتند که او دیپلمات شود. اما او بیشتر به هنر علاقه داشت.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما