تیسوت نسل جدید ساعت های اتوماتیک را معرفی کرد

طلا و جواهر اقتصاد 100: این ساعت مورد انتظار در چهار رنگ صفحه موجود است.

تیسوت نسل جدید ساعت های اتوماتیک را معرفی کرد

Tissot PRX از زمانی که در سال‌های اخیر معرفی شد، تیسوت یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ساعت‌ساز سوئیسی در میان علاقه‌مندان به ساعت بوده است. این ساعت شیک از مدل اصلی 1978 الهام گرفته و طراحی جاودانه را با نوآوری مدرن ترکیب می کند.

تا به حال، ساعت‌های PRX اتوماتیک تنها در سایزهای ۴۰ و ۴۲ میلیمتری موجود بودند، اما مانند چندین برند دیگر که به روند استفاده از ساعت‌های کوچک‌تر واکنش نشان می‌دهند، تیسوت یک نسخه جدید و چندکاربردی با سایز ۳۵ میلیمتری به خط تولید اضافه کرده است.

PRX 35mm Automatic از همان خطوط تمیز و دستبند یکپارچه نسخه اصلی برخوردار است و با کالیبر Powermatic 80 تجهیز شده است که امکان ذخیره انرژی ۸۰ ساعته را در یک بدنه فولادی پولیش شده و مات کرده ارائه می‌دهد. نشانگرهای برجسته روی سطح صفحه نمایش قرار داده شده‌اند، در حالی که نمایش تاریخ در ساعت ۳ در یک پنجره شیب‌دار و برجسته قرار گرفته است.

صفحه وافل متمایز این مدل خودکار جدید را از همتای کوارتزی ۳۵ میلیمتری آن متمایز می‌کند و لمسی منحصر به فرد به ساعت اضافه می‌کند و جزئیات رنگ‌های مختلف صفحه نمایش را بیشتر مشخص می‌کند: سیاه، سبز، آبی و سفید مرواریدی.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما