عکس از جواهرات جذاب در فیلم Star Trek Beyond

طلا و جواهر اقتصاد 100: اگر فقط با دیدن جواهرات موجود در فیلم Star Trek Beyond شگفت زده شدید پس معلوم می شود هنوز فیلم را به طور کامل تماشا نکرده اید.

عکس از جواهرات جذاب در فیلم  Star Trek Beyond

 بدیهی است که در این فیلم همه جواهرات فقط شامل الماس و مروارید نیست. جواهرات در این فیلم بسیار زیاد است حتی گوشواره ای که Uhura در فیلم star trek beyond خود را با آن آراسته کرده است نوع بی نظیری از جواهرات محسوب می شود که تابه حال ساخته شده است. گردنبند موجود در این فیلم با برند vulcan amulet یک وسیله ای است برای بهتر به تصویر کشیدن ارتباط رومانتیک بین دو شخصیت  commander spock و Uhura

گوشواره های uhura

قبل از آگاه شدن به چگونگی ساخت این نوع گردنبند ها بهتر است نگاهی به گوشواره های uhura بندازیم.

این نوع جواهر که از نوع کلاسیک به حساب می آید و برند آن ted muehling است دارای تراشه های ظریف نقره است که منبع فروش آن بوتیک جواهراتی به نام august در شهر لس آنجلس است و توسط elena bulshem طراحی شده است.

جواهرات

این جواهر در قیاس با جواهراتی که در گذشته uhura خود را به آن آراسته می کرد بسیار کوچک تر هستند و این نوع جواهرات بسیار مناسب فیلم star trek beyond بود.

گوشواره زییایی که از نقره و بند طلایی حجاری شده ساخته شده ،به طور باشکوهی در قالب یک صفحه نمایش، زیبا و منحصر به فرد جلوه می کند.

گردنبند متعلق به مادر spock

Andy Siegal کسی که مدرک کارشناسی ارشد در تولید را دارد گفته است که من می توانم یک تفنگ فضایی بسازم بی آنکه درباره اش فکری کنم اما اگر شما بخواهید یک جواهر تولید کنید باید در آن دقت کنید.

اولین کاری که andy انجام داد به خدمت گرفتن john eaves یک طراح کهنه کار و با تجربه بود که قدمت کارش به فیلم thefina در سال 1989 بر می گردد.

جواهرات

در متن نوشته شده توسط simon pegg و doug juny این گردنبند متعلق به مادر spock بود بنابراین eaves چندین طرح برای ساخت جواهرات جدید برای این فیلم ایجاد کرد.

طرح ها و مفاهیمی که توسط evaes در حال ساخته شدن بود در اندازه های مختلفی چاپ شد تا به justin lin کارگردان این فیلم، برای کسب  موافقت از وی نشان دهند و همچنین تلاش کردند که این طرح ها برازنده و مناسب saldana در این فیلم باشد.

مدل های بعدی از جنس موم برای یک آویزی که دارای جواهر یک فلزی که قدیمی است طراحی شده بود .

در همین  حال اندی به دنبال یک الماس آبی رنگی بود تا به وسیله آن یک جواهر زیبا درست کند. اندی گفت که ما یک اوپال زییا پیدا کردیم اما این سنگ بسیار گران قیمت بود در صورتی که ما به سه تا جواهر سنگ نیاز داشتیم که یکی از آنها برای  zoe saldana لازم بود در این فیلم تهیه شود.

نتیجه شرایط این شد که کسی را که توانایی ساخت اوپال مصنوعی را دارد پیدا کنیم.

ما به طور خیلی جدی پیگیر این قضیه شدیم. ما در حقیقت دنبال یک تکه الماسی بودیم که ظاهری کاملا واقعی و جالب داشته باشد.

ما همچنین سنگ های مصنوعی داشتیم که سه بار برش داده شده بود و دارای خط بندی ظریفی بود و باید اطمینان حاصل می کردیم که این سنگ ها پهن باشد زیرا شما هرگز نخواهید دانست که این گونه جواهرات از نمای نزدیک چگونه جلوه ای خواهد داشت.

در این فیلم برای اولین بار گردنبند بر روی صفحه، نمایش داده می شود همچنین فقط با یک نگاه اجمالی می توان سنگ آبی موجود در دست saldana را نگریست. این سنگ هنگامی که فیلم به نقطه حساس می رسد در یکی از پلات های فیلم ظاهر و نشان داده می شود و در پایان فیلم بسیار با شکوه می درخشد و به فیلم رنگ و لعاب خاصی می دهد.

 زرسی

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما