درمان مشکلات بینایی با این سنگ هزارساله ایرانی

طلا و جواهر اقتصاد 100:سنگ فیروزه از دسته محبوب ترین سنگ‌های دارای خاصیت است و ارزش بسیاری دارد. این سنگ یک سنگ پرطرفدار و قدیمی محسوب می‌شود و رنگ آن تیره و روشن است. سنگ‌های فیروزه مانند سنگ‌های عقیق دارای خواص درمانی بسیاری هستند که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

درمان مشکلات بینایی با این سنگ هزارساله ایرانی

تقویت چشم با سنگ فیروزه

سرمه فیروزه می‌تواند به افراد مبتلا به مشکلات بینایی در شب کمک کند. قرار دادن این سنگ بر روی چشم به درمان بسیاری از بیماری‌های چشمی کمک کرده و نگاه به آن می‌تواند چشم را تقویت کند.

فیروزه، کاهش دهنده بیماری‌های ریوی و گلو درد

گفته می‌شود قرار دادن سنگ فیروزه اصل بر ناحیه گلو می‌تواند بسیاری از دردهای نواحی گلو را کاهش داده و درمان کند. این سنگ تارهای صوتی را تقویت می‌کند و به انسان در تنفس و درمان بیماری‌های ریوی کمک قابل توجهی می‌کند.

خواص معنوی سنگ فیروزه

سنگ فیروزه با انتقال انرژی مثبت به فرد و همچنین تقویت تمرکز و قوه عقلانی به فرد در مسیر معنوی کمک بسیاری می‌کند. این سنگ به افراد در برآورده شدن نیازهایشان کمک کرده و منجر به قوت قلب در انسان می‌شود. دور کردن دردها، رفع فقر، پیروزی، استجابت دعا و ایجاد یک فرد مطلوب از دیگر خواص معنوی سنگ فیروزه برای انسان است. گفته شده که این سنگ اولین هدیه خداوند از طریق جبرئیل به رسول اکرم (ص) در غار حرا بوده است و روایات زیادی از امامان و ائمه بزرگوار درباره سنگ فیروزه وجود دارد.

قیمت سنگ فیروزه اصل

انواع مختلف سنگ فیروزه از چند هزار تومان تا چند میلیون تومان به فروش می‌رسد و قیمت آن با توجه به نوع، ابعاد و دیگر ویژگی‌ها متفاوت است.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما