عکس های لوکس از کلکسیون جواهرات برند دیور

طلا و جواهر اقتصاد 100: Victoire de Castellane نگاهی به باغ ورسای برای آخرین کلکسیون جواهرات داشت. کاخ سلطنتی مدتهاست که منبع الهام بخش این برند با آثار طراح لباس کریستین دیور (Christian Dior) بوده است.

عکس های لوکس از  کلکسیون جواهرات برند دیور

در حالی که تجملات تزئینی داخلی کاخ از جواهرات با کیفیت Dior a Versailles در سال گذشته الهام گرفته شده است.

انگشتر اوپال دیور

کلکسیون ۲۰۱۷ De Castellane طرح های André Le Notre در جواهرات معمار چشم انداز فرانسوی و باغبان اصلی شاه لوئیز چهاردهم فرانسه استفاده کرد.

همانطور که مدیر خلاق Dior Joaillerie توضیح می‌دهد: که من می‌خواستم در هر جواهر ترکیب پارادوکسیکال طبیعت و فرهنگ را دوباره کشف کنم بنابراین مشخصه کارهای Le Notre پارک در کاخ ورسای است.

جواهرات-برند-دیور

ساعت دیور

با این کار ۶۶ جواهرات این کلکسیون نمایشگر ظریف و زیبایی از طرح های زیبای باغ کاخ را نشان می‌دهد که طرح‌های آن را با مسیرهای پر از شکوفه رنگی ترکیب می کند.

جواهرات-برند-دیور

گوشواره تورمالین پارایئبا دیور

گوشواره های Bosquet De Reine نمونه های کلاسیک از این ترکیب است که مانند همه گوشواره های این کلکسیون با یکدیگر مطابقت ندارد اما در عوض به عنوان یک زوج قرار می گیرد که دیگر طراحی ها را با جزئیات ساخته شده از آهن را که با جوانه گل های تزیینی پوشیده شده است ادامه می دهد.

انگشتر تورمالین پارایئبا دیور

همانطور که ممکن است از کلکسیون الهام گرفته شده از باغ مجلل انتظار داشته باشید یک جز اصلی میزبان سنگ های رنگی آن است این موارد شامل سطوح آبی تورمالین پارایئبا و اوپال مشکی، زمرد های تراش خورده از نوع کالیبره به عنوان جعبه پر چین در باغ و گل هایی است که از یاقوت کبود با رنگ های مختلف، گارنت، تورمالین، فیروزه و الماس ها تشکیل شده است.

جواهرات-برند-دیور

جواهرات یاقوت کبود و زمرد و آمازونیت و تورمالین از برند دیور

زمینه‌های این کشفیات در سراسر جواهرات Côté Jardin اجرا می شود که شبیه به جواهرات مورد علاقه ملکه ماری آنتوانت است. در ابتدا جزئیات پنهان به طور مداوم خود را آشکار می‌کند مانند قسمت زیر حلقه ها در آمازونیت یا عقیق حجاری شده بازتاب دهنده اعماق دریاچه های زینتی است. کلکسیون جواهرت Cote Jardin آخرین نمونه از نشان مشخص Victoire De castellane در الهامات بی انتهای این هفته در آثار ساعت و جواهرات برند دیور (Dior) است.

جواهرات-برند-دیور

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما