تقویت عشق با این گردنبند خاص / نقره آسنات را بشناسید + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100:گردنبند نقره زنانه آسنات یکی از کم نظیرترین گردنبندهایی هست که برخی گالری ها برای ساخت آن از طراحی کاملا متفاوت که کمتر دیده شده استفاده کرده اند.

تقویت عشق با این گردنبند خاص / نقره آسنات را بشناسید + عکس

در این گردنبند زنانه که دو زنجیر نقره کنار هم بکار رفته، از سنگ های حدید و گوی نقره برناردو به شکلی استفاده شده که بین هر سنگ حدید، دو گوی برناردو بکار رفته است. برای طراحی این مدل گردنبند نقره از دو زنجیر نقره، 26 گوی نقره برناردو و 14 سنگ حدید استفاده شده است که موجب شده این محصول زیبا ساخته شود. همچنین در این گردنبند، زنجیر کابلی بکار رفته که یکی از محبوبترین زنجیرهای سبک کلاسیک محسوب می شود.

این زنجیر از مجموعه ‌حلقه‌های بیضی شکل کوچک و ظریف با یک الگوی یکنواخت تشکیل شده و در ضخامت‌های مختلفی ‌وجود دارد. این محصول که مناسب برای خانم‌هاست اندازه‌ای به طول 39 سانتی متر دارد. خانم‌هایی که به سایر فلزات حساسیت دارند، می‌توانند بدون نگرانی، در تمام طول روز این گردنبند را به گردن‌شان بیاندازند.

نقره آسنات

استفاده از سنگ ها و فلزات با توجه به خواصی که دارند روی افراد به شکل های متفاوتی تاثیر می‌گذارند. گاهی این تاثیرگذاری به ماه تولد افراد وابسته است. برای مثال، استفاده از گردنبند نقره زنانه آسنات بدلیل بکار رفتن نقره به افرادی که متولد تیر ماه هستند بسیار توصیه می‌شوند. نقره فلزی است که باعث از بین رفتن انرژی‌های منفی، جذب انرژی‌های مثبت، افزایش احساس امنیت، تقویت عشق و علاقه، از بین بردن استرس، تقویت باروری، درمان کبد، تقویت ریه، تسکین دردهای ماهیچه‌ای و جلوگیری از خونریزی شدید می‌شود.

همان‌طور که مشخص است جنس گردنبند نقره زنانه آسنات از نقره‌ست و رنگ طوسی، علاوه بر جذابیت، روانشناسی جالبی هم دارد. هوش، استقلال، ‌رمز و راز، اطمینان و ده‌ها ویژگی دیگر، همگی از زیبایی‌ها و پیچیدگی‌های رنگ طوسی است. رنگی تسکین دهنده و آرامش بخش که در محبوبیت آن هیچ شکی نیست. رنگی که به جسم و روان در پاکسازی و رهاسازی کمک می‌کند و درهای درد و دغدغه را می‌بندد تا چراغ راه آینده همواره روشن بماند. طوسی،‌ رنگی فریبنده و پیچیده است که لطافت انرژی زنانه آن، احساس سعادت را به همراه دارد. این رنگ سرد و خنثی با ماه در ارتباط است و مدرنیته را به نمایش در می‌آورد.

استفاده از سنگ ها در دنیای ما به گونه های مختلفی رخ می دهد اما چیزی که وجود آن اثبات شده، خواص موجود در هر سنگ هست. مثلا سنگ حدید بکار رفته در گردنبند نقره زنانه آسنات ، دارای خواص مختلفی هست. از ویژگی های سنگ حدید یا همان هماتیت می‌توان به مقاومت و استقامت آن اشاره کرد. سنگ هماتیت به هنگام صیقل و برش خوردن سرخ می شود از همین رو لقب سنگ خون را نیز به آن داده اند. سنگ حدید در اصل به رنگ خاکستری و سیاه وجود دارد که به دلیل انعکاس نور به شکل جیوه‌ای دیده می شود. خصوصیت ظاهری آن مطابق با خواص متافیزیکی آن است. بارزترین ویژگی حدید انعکاس دادن و دریافت نکردن است یعنی اگر شما شخصیتی اثر پذیر دارید، این سنگ به شما کمک می کند تا انرژیهای منفی را خنثی کنید. این سنگ آثار و احساسات منفی را دفع کرده و به عنوان یک محافظ قوی می‌توان از آن نام برد، از همین رو مصریان باستان آن را در گورستان فراعنه آویزان می‌کردند تا نمادی از حراست و مراقبت در دنیای بعد از مرگ باشد.

گردنبند نقره زنانه آسنات مناسب برای همه‌ی خانم‌هاست. همچنین خواص درمانی این گردنبند نقره با توجه به استفاده از نقره و سنگ حدید قابل استفاده برای تمام ماه های تولد می باشد اما بر روی ماه های تولد فروردین، تیر، شهریور، دی و بهمن اثرگذاری بیشتری دارد.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما