عقب نشینی سواچ از جایگاه قبلی خود در بازار

اقتصاد 100- مرکز مطالعات مورگان استنلی در گزارش های خود بر سهم برندهای ساعت جهان بویژه برندهای سوئیسی در جهان تمرکز داشته و در این میان بر دلایل کمتر شدن سهم گروه ساعت سازی سواچ با 16 برند زیرمجموعه، تمرکز کرده است.

عقب نشینی سواچ از جایگاه قبلی خود در بازار

 

به گزارش گروه طلا و جواهر، در اینجا این سوال پیش می آید که هریک از برندهای ساعت سوئیسی چه سهمی از بازار ساعت جهان را به خود اختصاص داده اند و چرا سواچ از جایگاه قبلی خود عقب نشینی کرده است؟

طبق این گزارش، رولکس 30.9درصد از سهم بازار را ازآن خود کرده و پس از آن گروه ساعت سازی سواچ قرار دارد که سهم 19.8درصدی از بازار را در اختیار دارد. البته سواچ بخشی از سهم خود را در بازار از دست داده و به رولکس سپرده است.

طبق گزارش مورگان استنلی، این گروه ساعت سازی در سال 2022 کاهش 2.2درصدی سهم بازار را نسبت به سال 2021 و کاهش سهم 6.35درصدی را نسبت به سال 2019 تجربه کرده است. بسیاری، این روند کاهشی سهم ساعت های گروه سواچ در بازار را ناشی از کاهش رشد حضور این ساعت ها در بازار چین می دانند. به گفته مورگان استنلی، Omega و Longines به ترتیب اولین و دومین برندهای ساعت سوئیسی هستند که در بازار چین بازار مناسبی دارند.

مورگان استنلی، جدا از کوچک شدن بازار چین برای این گروه ساعت سازی، دلیل دیگر کاهش سهم سواچ در بازار جهانی را دو قطبی شدن بیش از حد داخلی در این گروه می داند. در واقع، از 16 برند موجود در مجموعه این گروه، امگا، لونژین و تیسوت 59 درصد ارزش فروش این گروه به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما