`درخشش پنه لوپه، سفیر شنل

شنل، برند برتر در بزرگترین رویداد مد و فشن «Met Gala»

اقتصاد 100- یکی از مهم ترین مراسم دنیای مد و فشن، Met Gala است که هرسال برگزار می شود و بازیگران و افراد مشهور دنیا تلاش می کنند با ظاهری متفاوت در آن ظاهر شوند. امسال در این رویداد، برند شنل بیش از هر برند دیگری به چشم آمد.

شنل، برند برتر در بزرگترین رویداد مد و فشن «Met Gala»

به گزارش گروه طلا و جواهر، امسال این مراسم با عنوان «کارل لاگرفلد: خط زیبایی»، یاد و خاطره این هنرمند افسانه ای و طراح فقید دنیای مد بویژه برند شنل که در 19 فوریه 2019 درگذشت را گرامی داشت.

کارل اتو لاگرفلد، طراح مد، هنرمند، کاریکاتوریست و عکاس آلمانی بود که در پاریس زندگی و کار می‌کرد. کارل لاگرفلد در سن ۱۴ سالگی به پاریس مهاجرت کرد و به یکی از مشهورترین طراحان لباس در قرن حاضر بدل شد. وی مدیر اجرایی بخش طراحی لباس شنل به عنوان یکی از معروفترین مارک‌های پوشاک گران‌قیمت در جهان  بود و به مناسبت ۲۵۰امین سالگرد تاسیس شرکت فابرکاستل جعبه‌ای مشهور به "کارل باکس" طراحی کرد که تمامی لوازم مورد نیاز یک طراح در آن گنجانده شده. از این باکس به صورت محدود فقط ۲۵۰۰ عدد تولید شد که هرکدام دارای شناسنامه هستند و قیمتی بین ۲۵۰۰ تا ۲۸۰۰ یورو دارد.

در این مراسم، هنرمندان صنعت سینما، دنیای مد و سایر افراد مشهور جهان لباس ها و جواهرات خود را به نمایش گذاشتند که یکی از آنها پنه لوپه کروز، برنده اسکار و سفیر برند شنل، بود. وی یک لباس مجلسی قدیمی شنل مربوط به سال 1988 را پوشیده بود. لباس بلند سفارشی با یقه شالی بزرگ که به تور سر وی متصل است و با پولک‌های نقره‌ای  پوشانده شده است.پنه لوپه از یک کمربند چرمی نقره‌ای که با مروارید پوشیده شده استفاده کرده و لباس خود را با کیف ، کفش و جواهرات شنل تزئین شده است.

دوآ لیپا Dua Lipa همیکی دیگر از بازیگران هالیوودی است که با لباس شنل مربوط به سال 1992 در این رویداد حاضر شد. وی این ظاهر را با کفش‌های شنل و گردن‌بند پلاتینیوم که با بیش از 200 قیراط الماس پوشانده شده، ست کرده است. وی همچنین در این مراسم یک انگشتر پلاتین Schlumberger تیفانی به دست داشت که با 9قیراط الماس‌ تزئین شده است.

انتهای پیام/

 

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما