با همکاری «لورین شوارتز» و «فارل ویلیامز»

گوشواره های تایلور سوئیفت حراج می شود

اقتصاد100- گوشواره معروف تایلور سوئیفت که شب اهدای جوایز «گرمی 2023» آنها را به گوش داشت، قرار است به صورت دیجیتال و توسط فارل ویلیامز، خواننده رپ وترانه سرای امریکایی در خانه حراج ژوپیتر در معرض فروش گذاشته شود. این حراج آنلاین با همکاری طراح مشهور،«لورین شوارتز» انجام می شود.


گوشواره های تایلور سوئیفت حراج می شود

به گزارش گروه طلا و جواهر، این گوشواره و همچنین یک گردنبند از زمرد و الماس که پیش از این توسط بیانسه پوشیده شده است  در جمع جواهرات و کالاهای لوکس این خانه حراج گنجانده شده اند تا در مراسمی با نام «سفر ازطریق سنگ های قیمتی» به فروش برسد.

یک جفت گوشواره طلای سفید 18عیار دارای 4 قطعه الماس و همچنین تعدادی یاقوت کبود طبیعی بنفش با وزن بیش از 136 قیراط و همچنین سنگ تورمالین که گفته می شود ارزش آن نزدیک به 3 میلیون دلار است.

تیلور2

سایر قطعات موجود در فروش این خانه حراج که جزو طراحی های«لورین شوارتز» محسوب می شود، شامل یک الماس 50 قیراطی به شکل قلب و یک گردنبند زمرد کلمبیایی با گوشواره های مشابه است. دو قطعه اخیر احتمالاً توجه افراد مشهور را جلب می کند. به نظر می رسد آنها همان گردنبند و گوشواره های الماس و زمرد هستند که بیانسه در مجموعه عکس هایی که این هنرمند در اکتبر 2021 در اینستاگرام منتشر کرد، استفاده کرده است. دیگر افراد مشهوری که در طول سال ها از طرح های خیره کننده شوارتز استفاده کرده اند جنیفر لوپز، آنجلینا جولی، کیم کارداشیان، ادل و بلیک لایولی هستند.

تیلور3

شوارتز که طراح و فروشنده الماس نیز هست، در بیانیه‌ای می‌گوید: من به اندازه کافی خوش شانس بودم که فارل را بیش از 20 سال پیش ملاقات کردم، و با توجه به علاقه مشترکمان یعنی جواهرات نفیس، دوستی باورنکردنی بین ما ایجاد شد.

برخی از جواهراتی که شوارتز در طول سال ها با ویلیامز طراحی کرده است، در این فروش گنجانده شده است که از آنها می توان به حلقه الماس زرد قناری26 قیراطی با تراش Asscher اشاره کرد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما