خانواده سلطنتی با دو ساعت مچی همزمان

اقتصاد۱۰۰- پوشیدن دو ساعت مچی به طور همزمان یکی از استایل های خاص است که در میان هنرمندان و سیاستمداران جهان هم طرفدارانی دارد.

خانواده سلطنتی با دو ساعت مچی همزمان

به گزارش گروه طلا و جواهر، برخی افراد دو ساعت مکانیکی را به مچ هر دو دستشان می بندند و برخی هم ترجیح می دهند که در کنار سنت، از مدرنیته هم بهره بگیرند. به همین دلیل هم به مچ یک دست، ساعت مکانیکی و به دست دیگر، ساعت هوشمند مدرن و امروزی می بندند.

کنار هم قرار دادن ساعت سنتی و هوشمند، مورد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان به ساعت قرار گرفته است که یکی از آنها پرنس ویلیام، شاهزاده ولز است. وی اخیراً در یکی از بازدیدهایش، به مچ یک دست خود یک ساعت هوشمند Garmin Forerunner 245 بسته بود.

ساعت2

به طور همزمان یک ساعت مچی از برند امگا با نام  Omega Seamaster 300m به مچ دیگرش داشته است. وی این ساعت مچی را روزگاری از مادرش پرنسس دایانا به عنوان هدیه دریافت کرده و در 20سال گذشته تقریبا در هیچ مراسمی بدون این ساعت مچی امگا دیده نشده است.

با توجه به علاقه شدید پرنس ویلیام و همسرش کیت میدلتون به داشتن زندگی سالم، گفته می شود ساعت هوشمند وی بیشتر برای ردیابی سلامت و حفظ تناسب اندام مورد استفاده قرار می گیرد.

البته پرنس ویلیام تنها عضو خانواده سلطنتی نیست که به طور همزمان دو ساعت مچی به دست دارد و پیش از این مادرش پرنسس دیانا هم در سال 1981 در یک عکس با دو ساعت مچی همرمان دیده می شود.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما