غروب زیبای رومی در جواهرات Fendi

اقتصاد100- برند فندی چندی پیش در نمایشگاه FW22 couture خود، یک مجموعه سه گانه بسیار زیبا و منحصربفرد شامل انگشتر، یک جفت گوشواره و گردنبند را ارائه داد که بسیار مورد توجه قرار گرفت چراکه تداعی کننده غروب زیبای روم است.

غروب زیبای رومی در جواهرات Fendi

 

به گزارش گروه طلا و جواهر، این مجموعه از الماس های سفید و همچنین چندین الماس طلایی و زردرنگ ساخته شده و با توجه به مجموعه این رنگ ها بسیار گران قیمت به نظر می رسند.

این گردنبند، مظهر کدهای جاودانه فندی و همچنین دیدگاه مدرن نیروهای خلاق امروزی است و قطعا تنها با حضور یک جواهرساز بزرگ می تواند تا این حد موفق عملا کند. واقعاً چه کسی می‌تواند انتخاب مناسب‌تری از « دلفینا دلترز فندی» برای هدایت مجموعه‌های جواهرات گران قیمت این برند باشد؟ دلترز فندی که در سال 2021 به عنوان مدیر هنری جواهرات خود به تجارت بازگشته است، موج جدیدی از هیجان را به این خانه مد ایتالیایی آورده و به مادرش سیلویا ونتورینی فندی و مدیر هنری فندی، کیم جونز در شکل دادن به دیدگاه زن فندی پیوسته است.

فندی3

گردنبند جواهرات بلند مجموعه جدید فندی که فلاووس نام دارد، ستاره ای شکل  است و در کنار یک جفت گوشواره و یک انگشتر، با تمام قطعات منحصربفرد خود، عمیقاً تداعی کننده برند فندی و لوگوی آن است.

دلترز فندی دراین باره گفت: فلاووس، اصطلاح رومی باستان برای رنگ زرد است و ریشه های رومی جهان فندی را نشان می دهد که گذشته، حال و آینده را گرد هم می آورد.

این برند از همان ابتدا به جستجوی الماس‌های زرد استثنایی پرداخت که اجازه می‌داد روح فندی را کاملاً تسخیر کند. این کمپانی نه تنها از طریق مونوگرام FF وارونه که توسط کارل لاگرفلد در سال 1965 طراحی شد، بلکه با کمک جواهرات عالی Fendi دیدگاه خود را بیان می کند.

فندی2

دلترز فندی افزود: من تقریباً یک سال به دنبال (الماس‌های زرد) با رنگ نارنجی ظریف بودم تا رنگ غروب رومی را نشان دهد. هیچ چیز هیجان انگیزتر از الماس نیست و هیچ چیز معنادارتری هم از رنگ زرد برای فندی وجود ندارد.

وی با این سنگ‌های رنگارنگ غروب آفتاب، ادای احترامی مدرن به برند فندی کرد و دراین باره گفت: برند فندی پر از تضاد است. من دوست دارم کلاسیک ها با مواد دیگری ترکیب شوند. من مواد و اشکالی را دوست دارم که نگرش قوی دارند.

سنگ‌های سفید و زرد از یک رودخانه الماس در ترکیبی از یک نفره گرد و باگت، بسیار برازنده حالت آبشاری شکل هستند و بازی تماشایی رنگ و نور را تداعی می‌کنند که با ترکیب طلای سفید و زرد تقویت شده است.

قققق

 این گردنبند به تنهایی شامل بیش از 1000 قطعه سنگ از جمله یک الماس زرد رنگ فانتزی در قلب آن است. به نظر می‌رسد که الماس‌های زرد با دقت تنظیم شده، بالای الماس‌های سفید آویزان شده‌اند و در عین حال کاملاً در یک راستا باقی می‌مانند.

وی با اشاره‌ای به نوآوری‌های بیشتر در روزهای پیش رو، افزود: من می‌توانم جواهرات را با مد هماهنگ کنم و اکنون این افتخار را نیز دارم که با جواهرات عالی هم این کار را انجام دهم، مانند کاری که با Fendi Flavus انجام دادیم.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما