حیات وحش «ساوانا» در ساعت یک میلیون دلاری

اقتصاد100- با نزدیک شدن به زمان حراج و فروش بهاره« ساتبیز» هنگ کنگ، ما این فرصت را داریم که بر یکی از جالب‌ترین های دنیای ساعت‌شناسی، یعنی ساعت‌های رومیزی کمیاب تمرکز کنیم؛ ساعت هایی که نه تنها زمان را نشان می دهند بلکه یک اثر هنری و مجسمه سازی غنی محسوب می شوند.

حیات وحش «ساوانا» در ساعت یک میلیون دلاری

به گزارش گروه طلا و جواهر، برند پاتک فیلیپ با ساعت های رومیزی جذاب و خاص خود در حراج ساتبیز امسال هنگ کنگ درخششی ویژه خواهد داشت و 3نمونه از این برند برای فروش عرضه شده است.

یکی از این ساعت های رومیزی،پاتک فیلیپ Lake in the Savannah است که بهترین هنر و جذابیت را هم ازلحاظ بصری و هم ازلحاظ مکانیکی در ساعت‌های رومیزی برجسته می‌کند. این ساعت رومیزی با رفرنس 20071 مربوط به سال 2019 است و انتظار می رود در این حراج  بهاره با قیمت 800هزار تا یک میلیون و 200هزار دلار هنگ کنگ به فروش برسد.

این ساعت رومیزی پاتک فیلیپ که بر روی سه پایه برنجی استوانه‌ای ایستاده است، «دریاچه ای در ساوانا»، یکی از شهرهای ایالت جورجیای آمریکا را به تصویر می کشد. این قطعه، نمونه‌ای زیبا از یک ساعت رومیزی گنبدی شکل منحصربه‌فرد است که برای اولین بار در سال 2019 به عنوان بخشی از مجموعه صنایع دستی کمیاب این برند ساعت‌سازی معرفی شد.

این ساعت رومیزی برنجی طلایی با اندازه 125 میلی متر قطر و 215 میلی متر ارتفاع و با پنل های مینا، دارای صفحه ساعت با رنگ گرم در مرکز خود با نشانگرها و عقربه‌های دوست‌داشتنی است، زمان‌سنجی این ساعت رومیزی هم با کالیبر 17 اینچی کوارتز Patek Philippe PEND و مکانیسم چرخاندن از طریق یک موتور الکتریکی انجام می شود. همچنین در ساخت این ساعت رومیزی، از 21قطعه جواهر استفاده شده است.

بر روی سطح استوانه ای این ساعت رومیزی، صحنه‌ای پر جنب و جوش از دریاچه‌ای به همین نام در ساوانا با نمایشی از توپوگرافی منطقه، از جمله شبح‌های دقیق حیوانات و پوشش گیاهی ساوانا به تصویر کشیده شده است. این تصاویر به حدی زیبا هستند که هوش از سر بیننده می بند بنابراین بی جهت نیست که رقمی بالا برای فروش آن تخمین زده شده است.

درواقع مناظر حیات وحش ساوانا بر روی پنل‌های میناکاری شده در ساعت گنبدی کنونی نمایش داده شده و یک پلنگ که برای حمله آماده می شود و فلامینگوهای پر جنب و جوش که بال های خود را باز می کنند، زیبایی آن را دوچندان کرده اند.

 پس‌زمینه آبی شگفت‌انگیز، صورتی، نارنجی و قرمز این ساعت هم بر زیبایی آن افزوده است. برای خلق بخشی از این تصاویر از مینا و تکنیک پیچیده ای از شیشه استفاده شده است و به صورت خمیری، می تواند روی سطوح فلزی، شیشه ای یا سرامیکی بچسبد. برای ایجاد رنگ‌هایی که در این ساعت رومیزی دیده می‌شود، این خمیر ویژه با انواع سنگ‌های فلزی مخلوط شده و همه آن‌ها در کوره پخته اند تا ظاهری صاف و واضح ایجاد شود.

این رنگ های پر جنب و جوش و تصویر پیچیده تنها توسط بهترین میناسازها در کمپانی پاتک فیلیپ قابل دستیابی است و نیاز به دقت بسیار بالایی در تولید دارد، زیرا کوچکترین اشتباه در کنترل دما باعث شکسته شدن پنل های مینا می شود.

هر سال تنها تعداد انگشت شماری از این ساعت های فوق العاده برای مهم ترین مشتریان این برند تولید می شود. این ساعت منحصر به فرد که به ندرت به بازار عمومی عرضه می شود، در شرایط عالی و کامل با تمام لوازم جانبی اصلی خود نگهداری می شود.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما