معلم بازنشسته میلیاردر شد!

اقتصاد۱۰۰- یک معلم بازنشسته که علاقه زیادی به گلکاری و باغبانی دارد،هنگام کاشت یک بوته گل در حیاط خانه اش، به یک ثروت ۱۲هزار پوندی دست یافت.

معلم بازنشسته میلیاردر شد!

به گزارش گروه طلا و جواهر،ریچارد مک کی،این معلم ۷۱ساله یک انگشتر طلای قرن هفدهمی را در حیاط خانه خود در بریتانیا پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، تخمین زده می شود که این انگشتر طلای قرن هفدهمی در حراجی به قیمت 12 هزار پوند به فروش برسد.هرچند وی ابتدا به اهمیت این انگشتر پی نبرد، ولی به محض متوجه شدن موضوع، از آن به خوبی مراقبت کرد.

اکنون این میراث با ارزش تقریبی 8000 تا 12000 پوند در خانه حراج نونانس(Noonans) و در قالب نمایشگاه طلا و جواهراتvertu به حراج گذاشته شده است. قرار است این انگشتر در روز سه‌شنبه، ۱۴ مارس ۲۰۲۳ به فروش برسد.

نایجل میلز، مشاور آثار باستانی در خانه حراج Noonans، می‌گوید: «این انگشتر متعلق به سال 1620 است و به احتمال زیاد متعلق به Humphrey Cockeram  در دوون است. این انگشتر دارای مهری با نشان خانواده Cockeram است که حروف اول H C را پشت سر هم گذاشته است.همفری در سال 1620 به عنوان رئیس یک خانواده و از حامیان بزرگ کلیسا فعالیت می کرد.

مک کی، این معلم بازنشسته گفت: زمانی که انگشتری را که اکنون در پایگاه اطلاعات باستانی ثبت شده است را از خاک بیرون آوردم، بسیار هیجان زده شدم. وقتی نونانس ارزش آن را به ما گفت، شگفت زده شدیم و قصد داریم از درآمد حاصل از فروش برای کمک به فرزندانمان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما