سود برندها از بازار مصرفی کره جنوبی
اقتصاد100-بازار کالاهای لوکس کره جنوبی، در سال های اخیر به طور پیوسته در حال رشد بوده و این روند با همه گیری کووید۱۹ تسریع شده است. ازسوی دیگر با توجه به اینکه بسیاری از مصرف کنندگان خرید آنلاین را انتخاب کرده اند، برندهای لوکس افزایش قابل توجهی در میزان فروش تجارت الکترونیک داشته اند.
به گزارش گروه طلا و جواهر، شوق تجمل گرایی در کره جنوبی برای برندها هم بسیار سودمند بوده است.
به عنوان مثال برند مون کلر Moncler گزارش داد که درآمد آن در کره جنوبی در سه ماهه دوم سال 2022 نسبت به سال 2020 بیش از دو برابر شده است.
به طور مشابه، گروه سوئیسی ریچموند Richemont که مالک کارتیه، ون کلیف و آرپلز است هم افزایش قابل توجهی در میزان فروش در این کشور داشته است.
در کره جنوبی، برندهای لوکس نیز از صنعت سرگرمی عظیم این کشور بهره می برند تا فروش خود را افزایش دهند. نمونه آن انتصاب اخیر ستاره BTS ، جیمین به عنوان سفیر برند جهانی دیور است.
دیور ماه گذشته همکاری خود را با جیمین از طریق رسانه های اجتماعی اعلام کرد .
انتهای پیام/
ارسال نظر