پایان یک دعوای 12 ساله

بریتانیا 129 هزارقیراط الماس زیمبابوه را گرفت

اقتصاد100- کمپانی بریتانیایی VAST RESOURCES که پروژه هایی را در معادنی واقع در کشورهای رومانی، تاجیکستان و زیمبابوه دارد، این بار در یک دعوای حقوقی، یک بسته بزرگ الماس خام را از زیمبابوه گرفت و ازآن خود کرد.

بریتانیا 129 هزارقیراط الماس زیمبابوه را گرفت

به گزارش گروه طلا و جواهر، محل اختلاف اساسی 12ساله بین زیمبابوه و بریتانیا ، یک بسته 129400 قیراطی الماس خام بوده است که این شرکت سالها قبل از معادن زیمبابوه استخراج کرده بود. بریتانیا، زیمبابوه را متهم به سوء استفاده از مقررات بازار این کشور کرده و بخشی از این موضوع را به جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا و اجرای برگزیت می داند.

این الماس ها از سال 2010 در محلی امن در بانک رزرو  زیمبابوه نگهداری می شد تا این دعوای حقوقی به پایان برسد. Vast Resources درحال آماده شدن برای فروش الماس ها از طریق مناقصه پس از دریافت حکم امضا شده از دادگاه عالی زیمبابوه است.  این دادگاه در دسامبر گذشته روند رسمی بازیابی جواهرات را آغاز کرد و اوایل هفته جاری حکم خود را صادر کرد.

اندرو پرلیا، مدیرعامل Vast Resources گفت: با وجود طولانی‌تر شدن زمان پیش‌بینی‌شده، بسیار خوشحالم که اعلام کنم پس از سال‌ها کار سخت و بحث با دولت زیمبابوه، موضوع مربوط به آزادسازی بسته تاریخی الماسها، اکنون به‌صورت دوستانه حل و فصل شده است که این موضوع با حکم دادگاه عالی زیمبابوه پشتیبانی می شود.

Vast Resources یک شرکت معدنی در فهرست AIM انگلستان است که معادن و پروژه هایی در رومانی، تاجیکستان و زیمبابوه دارد. در رومانی، این شرکت بر پیشرفت سریع پروژه‌هایی در معادن تمرکز دارد و به احیای معادن این کشور که پیش از این فعال بوده اند می پردازد.

پورتفولیوی رومانیایی این شرکت شامل 100 درصد سهام در Vast Baita Plai SA  است که مالکیت 100 درصد تولیدات معدن مس Baita Plai Polymetallic واقع در کوه های این کشور را دارد . اما در زیمبابوه، این شرکت در معدن الماس حضور دارد.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما