درخشش «اودمار پیگه» بر مچ بازیکن تاریخ ساز بسکتبال NBA

اقتصاد100- اگر علاقه مند به یک ورزش خاص باشید و در عین حال ساعت های مچی آن هم برندهای خاص جزو علاقه های خاص تان باشد، بی شک هنگام برگزاری مسابقات ورزشی، یک چشمتان به حرکات ورزشکار مورد علاقه تان است و چشم دیگر، به مچ او.

درخشش «اودمار پیگه» بر مچ بازیکن تاریخ ساز بسکتبال NBA

به گزارش گروه طلا و جواهر و ساعت،  برای بسیاری از ما جالب است که بدانیم قهرمان  و ورزشکار مورد علاقه مان به کدام برند و ساعت مچی علاقه مند است و از آن استفاده می کند.

لبرون جیمز بازیکن موفق بسکتبال آمریکایی یکی از این ورزشکاران است که هنگام حضور او در زمین بسکتبال، بسیاری به مچ او  خیره هستند تا ببینند این ستاره NBA که چندان هم به ساعت های مچی بی علاقه نیست، این بار چه مدل ساعتی به دست دارد.

در تازه ترین بازی که لبرون جیمز در لس آنجلس انجام داد و به عنوان بهترین گلزن تاریخ NBA شناخته شد، یک ساعت سرامیکی سیاه رنگ اودمار پیگه به مچ داشت؛ ساعتی که به دلیل قیمت بالا بسیاری از ما قادر به خرید آن نخواهیم بود.

ساعت بسکتبالی

ساعت مچی AP Royal Oak Double Balance Wheel Openworked  با دارا بودن دو چرخ تعادل(BALANCE WHEEL)، زمان را دقیق تر نشان می دهد.(BALANCE WHEEL عضوی از ساعت مکانیکی است که نوسان ایجاد کرده و زمان را به قسمتهای کوچک و مساوی تقسیم می کند).

این ساعت مچی که در پایان سال 2020 عرضه شد، نشان از تلاش‌ بیشتر این برند برای تکامل ساعت های سرامیکی خود دارد.

این ساعت 41میلی متری با ضخامت 9.7میلی متر، تا عمق 50متری ضد آب است و قاب سرامیکی مشکی دارد. در پشت قاب هم شاهد کریستال یاقوت کبود ضد تابش هستیم و تاج ساعت هم با پیچ قفل شده است.

در صفحه روباز خاکستری این ساعت مچی، مکانیسم چرخ تعادل دوگانه، نشانگرهای ساعت و عقربه‌های سلطنتی با پوشش درخشان را می بینیم که همگی از طلای صورتی 22عیار ساخته شده اند. دستبند سرامیکی سیاه رنگ که قفل آن به صورت کلیپسی است هم از دیگر زیبایی های این ساعت به شمار می رود.

 این ساعت مچی با کالیبر 3132 قابلیت ذخیره انرژی تا 45 ساعت را دارد و با قیمت 84هزار و 300دلار به فروش می رسد.

جیمز لبرون سابقه همکاری با برند اودمار پیگه(AP)را دارد و در مقطعی هم به‌عنوان سفیر این برند بزرگ ساعت شناخته می شد.

پیش از این نمونه های مات و استینلس استیل ساعت های Double Balance این برند را بر مچ وی دیده بودیم و حالا اولین بار است که مدل سرامیک مشکی این برند را در دست وی دیده ایم.

انتهای پیام/

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما