اصول انتخاب گردنبند‌های مردانه

طلا و جواهر اقتصاد 100: گردنبند‌ها را متناسب با شکل گردن خود انتخاب کنید. اگر گردن باریکی دارید از گردنبند‌های ظریف‌تر استفاده کنید، اگر گردن نسبتاً کوتاهی دارید از گردنبند‌های بلندتر استفاده کنید.

اصول انتخاب گردنبند‌های مردانه

 اگر گردن پهنی دارید از گردنبند‌های ضخیم‌تر برای بیشتر شدن جذابیت خود بهره بگیرید. اگر گردن بلندی دارید، استفاده از گردنبند‌های کوتاه به شما توصیه می‌شود.

گوشواره

در بین رایج ‌ترین زیورآلات مردانه، می‌توان گفت گوشواره‌ها کمترین استفاده را دارند. در فرهنگ ایرانی کمتر دیده می‌شود که مردان از گوشواره استفاده کنند. با این حال برخی جوانان در استایل‌های خیابانی از گوشواره استفاده می‌کنند.

اصول استفاده از گوشواره برای مردان

سعی کنید از یک گوشواره برای یک گوش استفاده کنید و گوش دیگر شما خالی باشد. برای موقعیت‌های رسمی به طور کل استفاده از گوشواره را فراموش کنید.

دکمه سر آستین

دکمه سرآستین‌ها بیشتر در موقعیت‌های رسمی و مهمانی و جشن‌هایی مثل عروسی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای این نوع از زیورآلات رایج مردانه نیز لازم است اصولی را رعایت کنید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

رایج ‌ترین زیورآلات مردانه

اصول انتخاب دکمه سر آستین

انتخاب رنگ این اکسسوری مردانه بستگی به رنگ پیراهنی دارد که به تن دارید. اگر رنگ پیراهن شما روشن است توصیه می‌کنیم از دکمه‌های مشکی، طلایی یا رزگلد استفاده کنید و دکمه‌های نقره رنگ را با پیراهن‌های تیره ست کنید.

بهتر است در استایل‌های روزانه خود از دکمه سر آستین استفاده نکنید و آن را برای قرار‌های کاری، و جشن و مهمانی‌ها نگه دارید.

اصول کلی استفاده از رایج ‌ترین زیورآلات مردانه

به طور کلی مردان باید دقت داشته باشند که در استفاده از زیورآلات زیاده روی نکنند. به طور مثال لازم نیست که سه یا چهار انگشتر را همزمان دست کنید.

بیشتر بخوانید  جواهرات عجیب غریب سلبریتی ها؛ آشنایی با جواهرات خاص افراد معروف

نکته دیگر این است که سعی کنید این زیورآلات را در یک نقطه متمرکز نکنند. زیرا؛ این کار باعث جلب توجه بی‌از اندازه می‌شود و دیگران توجهشان از زیبایی و جذابیت استایل شما سلب می‌شود.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما