ساعت مچی آبی یکی دیگر از عجیب ترین های دنیای ساعت مچی + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: ساعت مچی De Bethune DB 28 ‘Kind of Blue’ Tourbillon یکی از هنرمندانه‌ترین و عجیب ترین ساعت های مچی دنیا است که با طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی پیشرفته ارتقاء یافته‌ای در دنیای ساعت‌سازی به حساب می‌آید.

ساعت مچی آبی یکی دیگر از عجیب ترین های دنیای ساعت مچی + عکس

ساعت مچ ی آبی (De Bethune DB 28 ‘Kind of Blue’ Tourbillon)

ساعت مچی De Bethune DB 28 ‘Kind of Blue’ Tourbillon یکی از هنرمندانه‌ترین و عجیب ترین ساعت های مچی دنیا است که با طراحی منحصر به فرد و تکنولوژی پیشرفته ارتقاء یافته‌ای در دنیای ساعت‌سازی به حساب می‌آید. نام "Kind of Blue" از آلبوم مشهور مایلز دیویس الهام گرفته شده و این ساعت نه تنها به طراحی آبی و زیبایی خیره‌کننده‌ای دارد بلکه با استفاده از توربیون و مواد با کیفیت عالی، به عنوان یک اثر هنری و علمی تلقی می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته این ساعت عجیب و غریب، وجود توربیون است که به شکل دیگری نسبت به ساعت‌های معمولی طراحی شده است. این توربیون با حرکت گردان به شکلی غیرمعمول درون ساعت، نه تنها دقت زمان‌سنجی را افزایش می‌دهد بلکه به ساعت یک زیبایی فوق‌العاده می‌بخشد. همچنین، طراحی آبی این ساعت که به عنوان "Kind of Blue" شناخته می‌شود، باعث محو شدن مرزهای بین فضا و زمان در یک آثار هنری شگفت‌انگیز می‌شود.

De Bethune DB 28 ‘Kind of Blue’ Tourbillon با دیدگاهی نوین به زمان‌سنجی، به جمع عجیب ترین ساعت های مچی دنیا پیوسته و با هماهنگی بین هنر و مهندسی، نمونه‌ای بی‌نظیر از ترکیب زیبایی و دقت در دنیای ساعت محسوب می‌شود.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما