راهنمای خرید انواع مدل های گوشواره

طلا و جواهر اقتصاد 100: گوشواره از جمله اکسسوری هایی است که در بین خانم ها و آقایان طرفداران زیادی دارد.

راهنمای خرید انواع مدل های گوشواره

  گوشواره ها به راحتی در ظاهر دیده می شوند و بسیاری از افراد سعی می کنند لباس ها و گوشواره های خود را ست کنند تا شیک به نظر برسند. تنوع زیاد در گوشواره ها، آنها را به اکسسوری های محبوبی تبدیل کرده است که می توانند تفاوت زیادی در استایل شما ایجاد کنند. در این بخش قصد داریم راهنمای خرید گوشواره را در اختیار شما قرار دهیم که به شما کمک می کند هنگام خرید گوشواره بهترین انتخاب را داشته باشید.

هنگام خرید گوشواره ممکن است چندین سوال به ذهن شما خطور کند. در بین سوالاتی که ممکن است فرد داشته باشد، قیمت، طرح و رنگ مهم ترین آنها است. با این حال، با راهنمای معرفی زیباترین گوشواره‌های جواهر متوجه خواهید شد که نه تنها قیمت و ظاهر، بلکه چندین نکته دیگر را نیز باید در نظر گرفت.

مدل موی شما

شاید تعجب کنید که بدانید حتی مدل مو در انتخاب گوشواره نیز اهمیت دارد. از آنجایی که موهای شما به گوشواره نزدیک است، در نحوه دیده شدن آنها تفاوت ایجاد می کند. اگر موهای فر دارید، یک جفت گوشواره انتخاب کنید که منحنی داشته باشد و با انحنای موهای شما همخوانی داشته باشد. به این ترتیب، همه چیز در نگاه اول هماهنگ به نظر می رسد. برای کسانی که موهای بلندی دارند، انتخاب گوشواره ممکن است سخت باشد. این افراد باید گوشواره هایی را انتخاب کنند که چندان بزرگ نباشند و به موهایشان نچسبند اما همچنان جذاب به نظر برسند.

رنگ مو

اگر موهای تیره دارید، گوشواره های زرد تا حد زیادی با رنگ موهای شما همخوانی دارد. البته اگر از طرفداران رنگ موی فانتزی هستید، طلایی زرد زمانی که به موهای قرمز نزدیک باشد بسیار جذاب به نظر می رسد. برای کسانی که موهای سفید یا بلوند دارند، گوشواره های زرد جذاب به نظر نمی رسند. اما گوشواره های ساخته شده از طلای سفید یا پلاتین زیبایی چشم نوازی را ایجاد می کنند.

طول گردن

بسیاری از افراد دوست دارند از ترفندهایی استفاده کنند تا گردن خود را زیبا و با اندازه مناسب نشان دهند. برای کسانی که گردن بلندی دارند، خرید گوشواره های کوچک انتخاب خوبی به نظر نمی رسد. اما اگر از گوشواره های بلند با فاصله چند سانتی متری از لاله گوش استفاده کنند، خطای دید مخاطب طول گردن را پوشش می دهد.

از طرفی کسانی که گردن کوتاهی دارند باید از همین ترفند استفاده کنند تا جذاب تر به نظر برسند. استفاده از گوشواره های بلند انتخاب خوبی به نظر نمی رسد. با این حال، اگر از گوشواره های کوچک یا گرد که نزدیک به لاله گوش قرار می گیرند استفاده کنید، نه تنها به دید مخاطب کمک می کند، بلکه جذاب تر نیز به نظر می رسد.

کیف پول من

خرید ارز دیجیتال
به ساده‌ترین روش ممکن!

✅ خرید ساده و راحت
✅ صرافی معتبر کیف پول من
✅ ثبت نام سریع با شماره موبایل
✅ احراز هویت آنی با کد ملی و تاریخ تولد
✅ واریز لحظه‌ای به کیف پول شخصی شما

آیا دلار دیجیتال (تتر) گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

استفاده از ویجت خرید ارز دیجیتال به منزله پذیرفتن قوانین و مقررات صرافی کیف پول من است.



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

موافق افزایش کف «معافیت مالیاتی» به جای افزایش درصد حقوق هستید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما