زیباترین انگشتر برای زنان متولد آبان ماه

طلا و جواهر اقتصاد 100: چیزی که در مورد شخصیت متولدین آبان می‌گویند این است که آنها بشدت از تغییرات استقبال می‌کنند، همچنین رابطه‌ی فکری خاصی با پول دارند، در حقیقت آنها به قدرتی که پول به همراه دارد علاقه‌مند هستند از این رو یک پیشنهاد مناسب برای انگشتر ماه تولد آبان انگشتر توپاز است.

زیباترین انگشتر برای زنان متولد آبان ماه

توپاز یک سنگ قیمتی زیباست است که ارتباطی دیرینه با سلطنت دارد، شاید برایتان جالب باشد بدانید که مهر سلطنتی خانواده رومانوف که تزار روسیه بودند از سنگ توپاز زرد بود.

البته که معمولاً سنگ توپاز را با رنگ آبی می‌شناسند ولی طیف وسیعی از رنگ‌ها برای سنگ توپاز وجود دارد. 

به نظر ما یکی از هدیه‌هایی که برای متولدین آبان کاملاً موجه و صددرصد دلبرانه است، انگشتر سنگ توپاز است، در گذشته برخی معتقد بودند که سنگ توپاز توانایی روحی برای جذب فلز طلا دارد. مثلاً سنگ توپاز در انگشتر طلا به بهترین نحو این کار را انجام می‌دهد و خب می‌توانیم ادعا کنیم که عزت از پی ثروت می‌آید.
اگر دور و برتان یک خانم آبانی وجود دارد باید باید دیگر تا حالا متوجه شده‌ باشید که زن آبانی سختکوش است و برای چنین زنی که با پشتکار کار مورد علاقه‌اش را انجام می‌دهد یک انگشتر توپاز که سنگی سرشار از انرژی و خوش‌بینی است، هدیه‌ای به یادماندنی مؤثر است.

کلاً اگر به دنبال یک هدیه خاص برای سنگ انگشتر ماه آبان هستید پیشنهاد اول ما سنگ توپاز است که سنگ رسمی این ماه هم هست. محبوب‌ترین رنگ توپاز، رنگ آبی است که آن هم طبیعی‌اش اگر موجود باشد بسیار نادر و گران‌قیمت است.
اما در مورد انگشتر ماه تولد آبان برای آقایان چه؟ فقط همین را در مورد مردان آبان ماهی بگوییم که آنها شخصیت استوار و با اراده‌ای دارند. انگشتر یاقوت یکی از انتخاب‌هایی است که با این ویژگی مرد آبان ماهی سازگاری دارد چون احساس اعتماد به نفس به همراه دارد و برای ساختن ذهنی سرشار از انرژی عالی است.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما